عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Monster Squad Rush 1.3.4 - بازی تیم هیولاها اندروید + مود دانلود بازی Batman Arkham Knight Premium Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Fort Solis – Walking Speed برای کامپیوتر دانلود مود بازی ریل های سقف Roof Rails برای اندروید دانلود مود Horrorfield Multiplayer horror - بازی اردوگاه وحشت اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سری Metal Gear با بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به زودی بازمی‌گردد

سری Metal Gear با بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به زودی بازمی‌گردد

سری بازی‌های Metal Gear با بازسازی کامل قسمت سوم محبوب این فرنچایز، یعنی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، به کانون توجه بازمی‌گردد. با اینکه استودیوی Konami تا به حال سکوت آزاردهنده&zwnj

سری Metal Gear با بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به زودی بازمی‌گردد

سری بازی‌های Metal Gear با بازسازی کامل قسمت سوم محبوب این فرنچایز، یعنی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، به کانون توجه بازمی‌گردد. با اینکه استودیوی Konami تا به حال سکوت آزاردهنده‌ای در مورد این بازی و جزئیات آن در پیش گرفته است، به نظر می‌رسد اطلاعات بیشتری در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد.

Konami به تازگی پروژه‌ی مجموعه‌ای از ویدیوها را با حضور David Hayter، صداپیشه‌ی شناخته‌شده‌ی شخصیت‌های Solid Snake و Big Boss، آغاز کرده است. در این ویدیوها، Hayter به مرور تاریخچه و میراث این فرنچایز می‌پردازد.

اولین قسمت از این مجموعه، همانطور که انتظار می‌رود، به بررسی کلی فرنچایز اختصاص دارد. اما Hayter در انتهای این ویدیو تأیید می‌کند که قسمت‌های بعدی به بازسازی مورد انتظار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater خواهند پرداخت.

Hayter در پایان ویدیو می‌گوید: «در قسمت‌های آینده، به سراغ بازسازی حماسی و مورد انتظار بهترین بازی کل این فرنچایز، از دیدگاه بسیاری از طرفداران، خواهیم رفت.»

اینکه این ویدیوها تا چه حد به جزئیات بازی خواهند پرداخت، هنوز مشخص نیست، اما با توجه به سکوت کمپانی Konami از زمان معرفی این بازسازی، طرفداران در حال حاضر از هر اطلاعاتی استقبال می‌کنند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای کنسول‌های ps5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. Konami هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه‌ی بازی را اعلام نکرده است، اما اوایل امسال، پلی‌استیشن اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سری Metal Gear با بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به زودی بازمی‌گردد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش