عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Heavy Duty Challenge The Off-Road Truck Simulator - نسخه FITGIRL(کم حجم) دانلود Dragon City 23.9.6 - بازی شهر اژدها اندروید + مود Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد دانلود بازی کم حجم Bzzzt – Challenge Chips برای کامپیوتر دانلود بازی Anno 1800 – Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA

بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA

چند سال پرآشوب برای فرنچایز Battlefield سپری شده است و اتفاقات اخیر، اوضاع را بیش از پیش آشفته کرده است. ماه گذشته اعلام شد که مارکوس لتو، مدیرعامل استودیوی Ridgeline Games که برای توسعه‌ی بخش دا

بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA

چند سال پرآشوب برای فرنچایز Battlefield سپری شده است و اتفاقات اخیر، اوضاع را بیش از پیش آشفته کرده است. ماه گذشته اعلام شد که مارکوس لتو، مدیرعامل استودیوی Ridgeline Games که برای توسعه‌ی بخش داستانی بازی‌های Battlefield تشکیل شده بود، از کمپانی الکترونیک آرتز (EA) جدا شده است. اندکی پس از آن، مشخص شد که در جریان تعدیل گسترده‌ی نیروی کار EA، استودیوی Ridgeline Games به طور کامل تعطیل شده است.

جای تعجب ندارد که لتو پس از این اتفاقات، از دوران حضورش در الکترونیک آرتز چندان راضی به نظر نمی‌رسد. او در توییتر اذعان کرد که در مورد EA «صحبت زیادی نکرده است»، چرا که «چیزی مثبت» در مورد این شرکت، نحوه‌ی جدایی خودش، یا تأثیر تعدیل نیروها بر استودیو‌اش ندارد که بگوید.

لتو گفت: «از آنجایی که چیز مثبتی در مورد EA، جدایی اخیرم و اینکه چگونه افراد زیادی، از جمله تیمم، به دلیل تعدیل نیروی گسترده‌ی صنعت در حال رنج بردن هستند، ندارم، در اینجا زیاد صحبت نکرده‌ام.» جالب اینجاست که لتو همچنین یک توییت در پاسخ به توییت خودش را لایک کرده است که در آن، EA به عنوان «تجسم طمع شرکتی» معرفی شده است.

لورا مایل، رئیس بخش سرگرمی و فناوری EA، در زمان تعطیلی استودیوی Ridgeline Games گفته بود که لتو «تصمیمی شخصی برای ترک پروژه گرفته است» و استودیوی Criterion Games اکنون توسعه‌ی بخش تک‌نفره بازی‌های آینده‌ی Battlefield را برعهده خواهد گرفت.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش