عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced برای کامپیوتر + نسخه فارسی World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند توسعه‌دهندگان Call of Duty به شوخی صداپیشه God of War در مورد طول کم کمپین Modern Warfare 3 پاسخ دادند Helldivers 2 از مرز 360,000 بازیکن همزمان در PS5 و PC عبور کرد! توسعه‌دهنده Dusk به انتقاد بازیکنان در مورد افزایش قیمت Iron Lung پاسخ داد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فروش خیره‌کننده‌ی Like a Dragon: Infinite Wealth

فروش خیره‌کننده‌ی Like a Dragon: Infinite Wealth

استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio از موفقیت خیره‌کننده‌ی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth که در ژانویه‌ی گذشته منتشر شد، خبر می‌دهد. این بازی با وجود عرضه‌ی همزمان عناوین بزرگی

فروش خیره‌کننده‌ی Like a Dragon: Infinite Wealth

استودیوی Ryu Ga Gotoku Studio از موفقیت خیره‌کننده‌ی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth که در ژانویه‌ی گذشته منتشر شد، خبر می‌دهد. این بازی با وجود عرضه‌ی همزمان عناوین بزرگی مانند Tekken 8 و Persona 3 Reload، موفق شده است تنها در یک هفته‌ی اول، بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. اما به گفته‌ی ماسایوشی یوکoyama، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این مجموعه، سرعت فروش این بازی، پدیده‌ای بی‌سابقه برای استودیو بوده است.

یوکoyama در مصاحبه با وبسایت 4Gamer (با ترجمه‌ی Automaton-Media) می‌گوید: «ما پیش‌تر در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی اعلام کردیم که (Infinite Wealth) در یک هفته‌ی پس از انتشار، بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است، اما این سرعتی است که ما هرگز آن را تجربه نکردیم. بازی‌های Like a Dragon معمولاً در بلندمدت به فروش خوبی می‌رسند، نه در بدو عرضه. این رویه از همان روزهای ابتدایی مجموعه وجود داشته است.»

او در ادامه توضیح می‌دهد: «این بازی مخاطبان بزرگسال دارد و بنابراین، هیچ عجله‌ای وجود ندارد، می‌دانید؟ افراد از طریق دوستان‌شان از بازی‌ها مطلع می‌شوند، به طور اتفاقی با آن‌ها برخورد می‌کنند و به این ترتیب عناوین این مجموعه رشد می‌کنند. به همین دلیل، شروع (Infinite Wealth) برای من کاملاً غافلگیرکننده بود.»

به نظر می‌رسد فروش بازی در ژاپن و آسیا نیز قوی بوده است. یوکoyama می‌گوید: «این بازی در ژاپن فوق‌العاده پرقدرت ظاهر شده است. فروش در (سایر نقاط) آسیا نیز کاملاً خوب است، اما勢い (íkiói – به معنای “حرکت رو به جلو” یا “مومنتوم”) در ژاپن حتی بیشتر از گذشته است.»

Like a Dragon: Infinite Wealth که دنباله‌ای مستقیم بر Yakuza: Like a Dragon به شمار می‌رود، با قیمت ۷۰ دلار روی کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، ps5 و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. در این بازی، ایچیبان کاسوگا در سفری شخصی به شهر هونولولو می‌رود و در آنجا با کازوما کیریو که کسب‌وکار خاص خود (و محتوای جانبی اختصاصی) را دارد، روبرو می‌شود.

استودیوی RGG Studio، Infinite Wealth را طولانی‌ترین بازی این مجموعه تا به امروز می‌داند. برای جزئیات بیشتر می‌توانید نقد و بررسی ما را مطالعه کنید یا تریلر افتخارات این بازی را در اینجا تماشا کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فروش خیره‌کننده‌ی Like a Dragon: Infinite Wealth - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش