عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی ATOM Inc. Idle برای اندروید دانلود Assassins Creed IV: Black Flag - بازی اساسینز کرید 4 برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Cities: Skylines II دانلود مود PerCity - هک بازی ایرانی مزرعه داری پرسیتی اندروید دانلود Chaos Road 5.11.0 - بازی جاده آشوب برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دنباله‌ای برای Quantum Error: معرفی بازی Quantum State

دنباله‌ای برای Quantum Error: معرفی بازی Quantum State

استودیوی TeamKill Media که سال گذشته بازی تیراندازی علمی-تخیلی پر حاشیه‌ی Quantum Error را منتشر کرد، به تازگی از دنباله‌ی آن با نام Quantum State رونمایی کرده است. با وجود نقدهای منفی گستر

دنباله‌ای برای Quantum Error: معرفی بازی Quantum State

استودیوی TeamKill Media که سال گذشته بازی تیراندازی علمی-تخیلی پر حاشیه‌ی Quantum Error را منتشر کرد، به تازگی از دنباله‌ی آن با نام Quantum State رونمایی کرده است.

با وجود نقدهای منفی گسترده‌ی بازی اول (با امتیاز ۴۰ در متاکریتیک)، به نظر می‌رسد TeamKill Media قصد دارد به برنامه‌ی اولیه‌ی خود برای ساخت یک سه‌گانه پایبند بماند.

برخلاف حال و هوای وحشت کیهانی بازی اول، Quantum State رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است. این بازی که با موتور قدرتمند Unreal Engine 5 برای پلی‌استیشن 5 ساخته می‌شود، یک اکشن سوم شخص سینمایی با تاکید بر روایت و مخفی‌کاری خواهد بود، شبیه به سری بازی‌های Metal Gear.

اولین تصویر رسمی بازی نیز منتشر شده است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

انتشار Quantum State برای امسال برنامه‌ریزی نشده است و به گفته‌ی TeamKill Media، کارهای زیادی برای تکمیل بازی باقی مانده است. در عوض، این استودیو بازی Son and Bone، یک تیراندازی اول شخص در دوران ماقبل تاریخ با حضور دایناسورها، را در سال جاری عرضه خواهد کرد.

اگرچه بازی Quantum Error با نقدهای منفی روبرو شد، اما از نظر تجاری برای TeamKill Media موفقیت‌آمیز بود. این بازی حتی توانست پیش از انتشار، تنها از طریق پیش‌خریدهای دیجیتال، هزینه‌های توسعه‌ی خود را جبران کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دنباله‌ای برای Quantum Error: معرفی بازی Quantum State - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش