عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Merge Cartoon برای اندروید دانلود بازی World Soccer Winning Eleven 9 - نسخه Ps2 دانلود بازی وو لانگ Wo Long Fallen Dynasty – Deluxe Edition برای کامپیوتر شایعه : بازی Marvel's Spider-Man 2 Online در حال توسعه است دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر – نسخه FitGirl
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Star Citizen: انتشار نسخه ۱.۰ نزدیک است

Star Citizen: انتشار نسخه ۱.۰ نزدیک است

استودیوی Cloud Imperium Games اعلام کرده که عرضه‌ی نسخه ۱.۰ بازی فضایی Star Citizen نزدیک است. هرچند تاریخ دقیقی برای انتشار کامل بازی مشخص نشده، اما کریس رابرتس، رئیس این استودیو، در یک پست وبلا

Star Citizen: انتشار نسخه ۱.۰ نزدیک است

استودیوی Cloud Imperium Games اعلام کرده که عرضه‌ی نسخه ۱.۰ بازی فضایی Star Citizen نزدیک است. هرچند تاریخ دقیقی برای انتشار کامل بازی مشخص نشده، اما کریس رابرتس، رئیس این استودیو، در یک پست وبلاگی تأیید کرده که پس از انتشار نسخه‌ی آلفای ۴.۰، هدف بعدی دستیابی به نسخه‌ی ۱.۰ خواهد بود.

نسخه ۱.۰ چه معنایی دارد؟

رابرتس توضیح می‌دهد: «در حالی که اذعان داریم در یک MMO خط پایان مشخصی وجود ندارد و همواره ویژگی‌ها و محتوای جدیدی را اضافه خواهیم کرد، اما نسخه‌ی ۱.۰ Star Citizen مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و محتوا را ارائه می‌دهد که ما آن را نسخه‌ی "تجاری" در نظر می‌گیریم.»

به‌روزرسانی هیجان‌انگیز در راه!

انتظار می‌رود در اواخر سال جاری یک به‌روزرسانی مهم منتشر شود که شامل یک نقشه راه خواهد بود. این نقشه راه جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های آتی بازی و مسیری که Star Citizen در حال طی کردن است، به بازیکنان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی Star Citizen

Star Citizen یک بازی شبیه‌ساز فضایی چندنفره آنلاین است که توسط Cloud Imperium Games با بودجه‌ی جمع‌آوری‌شده از طریق سرمایه‌گذاری جمعی ساخته می‌شود. این بازی به خاطر مقیاس عظیم جهان، جزئیات واقع‌گرایانه و گیم‌پلی عمیق شناخته شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Star Citizen: انتشار نسخه ۱.۰ نزدیک است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش