عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تغییرات داغ در جوخه انتحاری: لیگ عدالت را بکش! بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند! دانلود ترینر بازی Soulstone Survivors خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با تخفیف ویژه دانلود مود Harekat 2: Online - بازی شبیه سازی کمپین 2 آنلاین اندروید
صفحه اصلی   اندروید   بازی شبیه سازی   دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید

دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید

Sandbox Zombies یک بازی شبیه‌ساز نبردهای پر هرج و مرج است که در آن تنها هدف، سرگرمی است. واحدهای نظامی، محل پیدایش دشمنان، نوع زمین، برجک‌های دفاعی و موارد دیگر

دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید

دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید

Sandbox Zombies یک بازی شبیه‌ساز نبردهای پر هرج و مرج است که در آن تنها هدف، سرگرمی است. واحدهای نظامی، محل پیدایش دشمنان، نوع زمین، برجک‌های دفاعی و موارد دیگر را در محیط بازی قرار دهید و شاهد نبردهای دیوانه‌وار باشید!

سطوح (مراحل) خود را با سناریوهای عجیب و غریب و هر جنگی که دوست دارید، بسازید! شیوع زامبی راه بیندازید و انسان‌ها را مجبور کنید در برابر ارتشی از آلودگان مقاومت کرده و زنده بمانند! جنگی چهار جانبه بین گروه‌های مختلف انسانی ایجاد کنید! نینجاها را در مقابل خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها قرار دهید! جنگی مقدس بین فرشتگان و شیاطین به راه بیندازید! در این سیستم ساخت مراحل با آزادی عمل بالا، گزینه‌ها بی‌پایان هستند.

با ابزار خلق و ویرایش مراحل، می‌توانید سناریوها و جنگ‌های دیوانه‌وار را به هر شکلی که دوست دارید، طراحی کنید. سناریوهایی مانند:

  • شیوع زامبی: انسان‌ها را مجبور کنید تا در برابر ارتشی از آلودگان مقاومت کرده و زنده بمانند.
  • جنگ چهار جانبه: نبردی حماسی بین گروه‌های مختلف انسانی را به راه بیندازید.
  • نبرد اسطوره‌ای: نینجاها را در مقابل خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها قرار دهید.
  • نبرد خیر و شر: جنگی مقدس بین فرشتگان و شیاطین راه بیاندازید.

در Sandbox Zombies، محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد!

از انواع واحدها مانند زامبی، انسان، خون‌آشام، گرگینه، فرشته، شیطان، روح، مومیایی، اسکلت، غول و نینجا انتخاب کنید! حتی برخی از این نوع‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند، برای مثال می‌توانید گرگینه‌های زامبی یا روح‌های خون‌آشام داشته باشید! برخی واحدها حتی می‌توانند از قدرت‌های سایر واحدها نیرو بگیرند، به عنوان مثال یک غول که یک شیطان را می‌خورد می‌تواند آتش نفس بکشد!

همچنین طیف وسیعی از سلاح‌ها از جمله شعله‌افکن، تفنگ ساچمه‌ای، تک‌تیرانداز، مسلسل، موشک‌انداز، مسلسل دستی (UZI) و موارد دیگر در دسترس است. همچنین گزینه‌های نسبتاً مسخره‌ای مانند تفنگ رنگ، تله‌porter یا تفنگ کنترل ذهن و حتی یک تی برای تمیز کردن میدان نبرد بعد از کشتار زیاد وجود دارد.

این بازی کاملاً بدون تبلیغات است و تنها یک خرید اختیاری یک‌بار برای نسخه کامل وجود دارد. اما نسخه پایه رایگان است، پس وارد شوید و شروع به سرگرم شدن کنید!

ویژگی های نسخه مود :

- آنلاک نسخه پولی

ویژگــی های بازی
  • گرافیک پیکسلی زیبا
  • گیم پلی بی انتها
  • نوآوری زیاد
  • تنوع شخصیت ها
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Sandbox Zombies برای اندروید - Download

دانلود نسخه مود v1.5.0 با حجم 1.5 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Euro Bus Simulator 0.55 - هک بازی شبیه ساز اتوبوس اروپایی اندروید دانلود مود بازی Truck Simulator: Ultimate برای اندروید دانلود مود Truck Simulator: Silk Road v3.5 - هک بازی شبیه ساز جاده ابریشم اندروید دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید دانلود مود Construction Simulator 4 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 4 اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش