عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی BUS SIMULATOR 2023 برای اندروید دانلود بازی WE ARE FOOTBALL 2024 برای کامپیوتر دانلود بازی Halo The Master Chief Collection برای کامپیوتر دانلود مود بازی Thetan Arena برای اندروید دانلود مود بازی Streamer Life Simulator برای اندروید
صفحه اصلی   سینما   سریال ایرانی   دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال گناه فرشته با کیفیت BluRay

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال گناه فرشته با کیفیت BluRay

دانلود قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته Fereshteh’s Sin Episode 12 TV Series سریال گناه فرشته قسمت 12 محصول سال ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها سریال گناه فرشته یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سریال&z

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال گناه فرشته با کیفیت BluRay

دانلود قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته Fereshteh’s Sin Episode 12 TV Series

سریال گناه فرشته قسمت 12 محصول سال ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها

سریال گناه فرشته یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی است که در سال 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شده است. این سریال در ژانر درام و جنایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا ساخته شده است. بازیگران اصلی این سریال شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی و بهروز رضوی هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و نقد و بررسی این سریال بپردازیم.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته :

در قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته، مگه نمی‌دونه اگه با آبروی من بازی کنه پای زن خودشم میاد وسط؟ اصلا این دختره ارزش این حرفا رو داره؟

بازیگران:

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی، دیبا زاهدی، نفس بازغی، بهروز رضوی، پردیس پورعابدینی و…

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[کیفیت 1080p BluRay با حجم 3.37 گیگابایت – 20.000 تومان]

[کیفیت 1080p HQ با حجم 1.22 گیگابایت – 18.000 تومان]

[کیفیت 1080p با حجم 908 مگابایت – 15.000 تومان]

[کیفیت 720p با حجم 461 مگابایت – 13.000 تومان]

[کیفیت 480p با حجم 324 مگابایت – 12.000 تومان]

[دانلود قسمت یازدهم سریال گناه فرشته]

داستان سریال گناه فرشته درباره دختری به نام فرشته است که متهم به قتل مردی شده و قرار است در دادگاه محاکمه شود. فرشته خدمتکار خانه‌ای بوده که مالک آن امیر عشیری، یکی از بزرگترین تاجران ایران است. امیر عشیری در شب تولدش به طرز مرموزی کشته می‌شود و تنها شاهد این قتل فرشته است که خون امیر را بر روی دستانش دارد. فرشته از اول اعلام می‌کند که بی‌گناه است و امیر را دوست داشته است. اما هیچ کس به او باور نمی‌کند و او را به عنوان قاتل محکوم می‌کنند. حامد تهرانی، یک وکیل مشهور و موفق، تصمیم می‌گیرد که پرونده فرشته را بر عهده بگیرد و بی‌گناهی او را ثابت کند. اما این کار برای او آسان نیست. چرا که امیر عشیری مردی بوده که با گذشته‌ای پر از راز و رمز و دشمنان زیادی روبرو بوده است. همچنین حامد با مشکلات شخصی و خانوادگی خود هم دست و پنجه نرم می‌کند. او با همسرش مهتاب، که همکار سابق و رقیب فعلی او است، رابطه خوبی ندارد. او همچنین با نوید، دوست قدیمی و همکار فعلی مهتاب، کینه‌ای عمیق دارد. حامد در تلاش است که حقیقت را در مورد قتل امیر عشیری و مرگ مادرش که در گذشته به قتل رسیده است، کشف کند. اما در این راه با موانع و معماهای بسیاری روبرو می‌شود که زندگی او را به خطر می‌اندازند.

سریال گناه فرشته یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز است که مخاطب را از ابتدا تا انتها درگیر داستان خود می‌کند. این سریال با داستانی پیچیده و چندلایه، شخصیت‌هایی با عمق روانی و رابطه‌هایی پرتنش و پرزنگ، موفق می‌شود که تماشاگر را به خود جذب کند. کارگردانی حامد عنقا در این سریال بسیار حرفه‌ای و موثر است. او با استفاده از فنون سینمایی مختلف، مانند فلش‌بک، فلش‌فوروارد، تکنیک روایت داستان از دیدگاه‌های مختلف، ترکیب صدا و تصویر و غیره، می‌تواند جو داستان را به خوبی ایجاد و حفظ کند. همچنین بازیگری بازیگران اصلی و فرعی این سریال نیز بسیار قوی و متناسب با نقش‌هایشان است. شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی، یک وکیل مصمم و باهوش، امیر آقایی در نقش نوید، یک وکیل ماهر و مکار، لادن مستوفی در نقش مهتاب، یک وکیل با استعداد و مستقل، محمدمهدی سلطانی سروستانی در نقش امیر عشیری، یک تاجر مرموز و قدرتمند، پردیس پورعابدینی در نقش فرشته، یک دختر بی‌گناه و مظلوم و بهروز رضوی در نقش رسولی، یک وکیل بی‌اصول و بی‌رحم، همگی عملکرد بسیار خوبی دارند و شخصیت‌هایشان را به خوبی بازسازی می‌کنند.

سریال گناه فرشته یک سریال موفق و متفاوت است که می‌تواند مخاطب را به چالش بکشد و به او فرصت فکر کردن و تحلیل داستان را بدهد. این سریال با موضوعی جدید و جذاب، به مسائل اجتماعی، اخلاقی، حقوقی و روانی می‌پردازد و نشان می‌دهد که گاهی اوقات حقیقت چندان ساده و روشن نیست و باید از زوایای مختلف به آن نگاه کرد. این سریال را به همه علاقه‌مندان به سریال‌های درام و جنایی پیشنهاد می‌کنیم. 

نقدها:

سریال گناه فرشته از زمان انتشار تاکنون با نقدهای مختلفی روبرو شده است. برخی از منتقدان از بازی بازیگران و کارگردانی حامد عنقا تمجید کرده‌اند. اما برخی دیگر معتقدند که داستان سریال جذابیت کافی را ندارد و کشش لازم را برای دنبال کردن ندارد.

نکات قابل توجه:

  • سریال گناه فرشته اولین تجربه حامد عنقا در ساخت سریال نمایش خانگی است.
  • این سریال در تهران و شمال ایران فیلمبرداری شده است.
  • موسیقی متن سریال گناه فرشته توسط کارن همایونفر ساخته شده است.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال گناه فرشته با کیفیت BluRay - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش