عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود برنامه OpenIV دانلود مود Horrorfield Multiplayer horror - بازی اردوگاه وحشت اندروید پایان فصل دوم True Detective، توضیح داده شده است Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد دانلود Gord - بازی استراتژی گورد برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   dead by daylight با فصل "All Things Wicked" قاتل، بازمانده و نقشه جدیدی دریافت می‌کند

dead by daylight با فصل "All Things Wicked" قاتل، بازمانده و نقشه جدیدی دریافت می‌کند

طرفداران بازی Dead by Daylight آماده‌ی وحشت و هیجان بیشتری باشید! فصل جدید این بازی چندنفره‌ی محبوب با عنوان \"All Things Wicked\" در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ (برابر با ۱۲ مارس ۲۰۲۴) منتشر شد. این

dead by daylight با فصل

طرفداران بازی Dead by Daylight آماده‌ی وحشت و هیجان بیشتری باشید! فصل جدید این بازی چندنفره‌ی محبوب با عنوان "All Things Wicked" در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ (برابر با ۱۲ مارس ۲۰۲۴) منتشر شد. این فصل شامل موارد زیر است:

  • قاتل جدید: The Unknown – یک موجود مرموز و مخوف با قدرت ایجاد توهم و شلیک پرتابه‌‌ی انرژی که بازماندگان را گیج و ضعیف می‌کند.
  • بازمانده جدید: Sable Ward – با توانایی‌های منحصر به فرد که با تعامل در زیرزمین بازی ارتباط دارد و به بازماندگان دیگر نیز کمک می‌کند.
  • نقشه‌ی جدید: Greenville Square – یک شهر کوچک با ظاهری آرام اما با تاریخی تاریک و رازآلود که شایعاتی از اتفاقات هولناک در آن به گوش می‌رسد.

جزئیات بیشتر در مورد فصل All Things Wicked

  • The Unknown: این قاتل با ظاهری غیرقابل درک و قدرت‌های عجیب و غریب، تجربه‌ی جدیدی را برای شکار بازماندگان به ارمغان می‌آورد. توانایی او در ایجاد توهم باعث سردرگمی و اشتباه بازماندگان شده و پرتابه‌ی انرژی او می‌تواند آن‌ها را به طور موقت از بازی خارج کند.
  • Sable Ward: با الهام از شخصیت Mikaela Reed، این بازمانده دارای توانایی‌های جالبی است که بر اساس تعامل با محیط و کمک به سایر بازماندگان شکل گرفته است. او می‌تواند با گذراندن زمان در زیرزمین، قدرت‌های خاصی به دست آورد و به هم‌تیمی‌های خود نیز در این فرآیند یاری برساند.
  • Greenville Square: این نقشه‌ی جدید با فضایی وهم‌آلود و مرموز، چالش‌های تازه‌ای را برای بازماندگان به همراه دارد. محیط‌های بسته و باز به طور متعادل در این نقشه وجود دارد و بازماندگان باید با دقت و استراتژی در آن حرکت کنند.

با فصل All Things Wicked، Dead by Daylight تجربه‌ی ترسناک و هیجان‌انگیز خود را برای طرفداران این بازی تکامل می‌بخشد. این فصل قاتل، بازمانده و نقشه‌ی جدیدی را ارائه می‌دهد که استراتژی‌های بازی را تحت تأثیر قرار داده و بازیکنان را با چالش‌های مهیج‌تری روبرو می‌کند.

برای تجربه‌ی فصل All Things Wicked، بازی Dead by Daylight را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ دریافت کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

dead by daylight با فصل "All Things Wicked" قاتل، بازمانده و نقشه جدیدی دریافت می‌کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش