عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Spacelanders: Sci-Fi Shooter برای اندروید دانلود بازی قلعه Stronghold Definitive Edition - نسخه جدید و بهبود یافته تریلر جدید Mortal Kombat 1 گیم‌پلی Peacemaker را نمایش می دهد اضافه شدن Khameleon در آپدیت بعدی Mortal Kombat 1 دانلود مود بازی Football Master 2-Soccer Star 4.9.115 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Exoprimal آپدیت جدیدی با حالت‌های جدید، مسابقات سفارشی و همکاری با Mega Man در 27 فروردین ارائه می‌دهد علاقه‌مندان به Exoprimal، آماده آپدیت جدید باشید! در تاریخ 27 فروردین 1402، آپدیت

بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Exoprimal آپدیت جدیدی با حالت‌های جدید، مسابقات سفارشی و همکاری با Mega Man در 27 فروردین ارائه می‌دهد

علاقه‌مندان به Exoprimal، آماده آپدیت جدید باشید! در تاریخ 27 فروردین 1402، آپدیت 4 این بازی منتشر خواهد شد که شامل موارد جدید و هیجان‌انگیزی مانند حالت‌های جدید، مسابقات سفارشی و همکاری با Mega Man می‌شود.

در این آپدیت، شاهد دو حالت جدید خواهیم بود:

  • Time Loop Rebellion: در این حالت 10 نفره، بازیکنان باید با یکدیگر همکاری کنند تا با نسخه‌ای قدرتمندتر از باس نهایی بازی مبارزه کنند.
  • Quick Brawl: این حالت PvP به بازیکنان اجازه می‌دهد تا فقط در مراحل پایانی و PvP بازی به رقابت بپردازند.

علاوه بر این، آپدیت 4 حالت مسابقات سفارشی را به Exoprimal اضافه می‌کند. در این حالت، بازیکنان می‌توانند با ایجاد کد لابی، دوستان خود را به بازی دعوت کنند و هر یک از حالت‌ها، مراحل و ماموریت‌های بازی را به صورت سفارشی تجربه کنند.

اما این همه ماجرا نیست! در این آپدیت، شاهد همکاری Exoprimal با Mega Man خواهیم بود. جزئیات این همکاری هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود شاهد محتوای جدیدی مانند لباس‌ها، اسلحه‌ها و ماموریت‌های مرتبط با Mega Man باشیم.

آپدیت 4 Exoprimal در تاریخ 27 فروردین 1402 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش