عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Nuclear Tycoon: Idle Simulator MOD 0.5.9 - بازی امپراطوری هسته ای اندروید + مود روکش دندان اسنپ اسمایل چه مزایایی دارد دانلود بازی کم حجم مسابقات موتوریسینگ Motoracing رویداد زنده نسخه 1.6 Honkai: Star Rail برای 15 دسامبر اعلام شد دانلود مود بازی Red Ball Roller برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   اول شخص   ترسناک   معمایی   دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos

دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos

دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos Ad Infinitum یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Hekate توسعه یافته و به وسیله Nacon در سپتامبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز من

دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos

دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos

Ad Infinitum یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Hekate توسعه یافته و به وسیله Nacon در سپتامبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

در بازی شما به عنوان یک سرباز آلمانی بازی می کنید که توسط وحشت جنگ بزرگ تسخیر شده است. در حالی که ذهن خود با خاطرات خانه خانوادگی و سنگرهای روبرو دست و پنجه نرم می کند، سعی می کند چرخه بی پایان رنج را بشکند. داستان بازی "تا بی نهایت" در اتاق خواب خود بیدار می شوید، بدون تغییر نسبت به سال های نوجوانی، در خانه ای متروکه به طور ناگهانی و غیرقابل توضیح، شما به سنگرهایی منتقل می شوید که در آن وحشت های جنگ تحت الشعاع موجودات پست و حتی وحشتناک تر قرار می گیرد. کابوس های ناگفتنی در خلوت های ذهن شما جان می گیرند. برای فرار از تله های مرگ و موجودات وحشتناک، باید منبع و انگیزه هر هیولا را درک کنید و معماهایی را که سر راه شما قرار دارد را حل کنید. 

دانلود بازی Ad Infinitum

یکی از نقاط قوت Ad Infinitum، فضاسازی و داستان تأثیرگذارش است. بازی از گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای استفاده می‌کند تا حس اضطراب و وحشت را در بازیکن ایجاد کند. دنیای بازی پر از مکان‌های تاریک و وهم‌انگیز است که بازیکن را به یاد کابوس‌های خود می‌اندازد.

داستان بازی نیز به خوبی نوشته شده است و به بررسی موضوعاتی مانند آسیب‌های روانی جنگ و تأثیر آن بر ذهن انسان می‌پردازد. بازی به شکلی غیرمستقیم، تاثیرات مخرب جنگ بر روح و روان انسان را به تصویر می‌کشد.

گیم پلی Ad Infinitum ترکیبی از حل معما و مبارزه با دشمنان است. بازیکن باید از طریق حل معماها، راه خود را به جلو باز کند. معماهای بازی اغلب چالش‌برانگیز هستند و بازیکن را مجبور می‌کنند تا از هوش و خلاقیت خود استفاده کند.

بازی همچنین دارای سیستم مبارزه‌ای ساده است. بازیکن می‌تواند از سلاح‌های مختلف برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. دشمنان بازی اغلب تعداد زیادی هستند و بازیکن باید مهارت‌های خود را برای زنده ماندن به کار گیرد.

بازی Ad Infinitum

گالری تصاویر
دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10400 or AMD Ryzen 5 3600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060, 12 GB or AMD Radeon RX 6650 XT, 8 GB
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon RX 7850, 2 GB or Intel Arc A380, 6 GB
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space
Additional Notes: To run at Low 720p @ 30 FPS

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 14 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 2023.09.16
  • فرمت: RAR
  • شرکت سازنده: Hekate
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش