عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Bug Heroes برای اندروید Baldur’s Gate 3 حدود 90 میلیون دلار برای Hasbro درآمدزایی داشته است تصاویر جدید بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شد داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد دانلود Call of Duty Mobile Season 8 v1.0.42 - آپدیت جدید ندای وظیفه موبایل + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی اکشن   دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید

دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید

مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS یک بازی تیراندازی چند نفره شخص سوم است که با گرافیک سطح کنسول شما را به دنیای جنگی هیجان انگیز می برد.

دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید

مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS یک بازی تیراندازی چند نفره شخص سوم است که با گرافیک سطح کنسول شما را به دنیای جنگی هیجان انگیز می برد. در این بازی، شما می توانید یکی از انواع شخصیت های Prime را انتخاب کنید که هر کدام دارای توانایی ها و سلاح های منحصر به فرد خود هستند. شما می توانید در حالت های مختلف بازی، با دوستان خود همکاری کنید و با دشمنان خود رقابت کنید. این بازی به شما اجازه می دهد که در هر زمان که می خواهید، شخصیت خود را تغییر دهید و تاکتیک خود را برای برنده شدن در نبرد تنظیم کنید.

دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید

دانلود مود بازی Last War: Army Shelter Battles برای اندروید

در ادامه، ما به معرفی برخی از ویژگی های این بازی می پردازیم:

- گرافیک بی نظیر: این بازی با استفاده از موتور گرافیکی خود ساخته شده است که تصاویر واقع گرایانه، شخصیت های جزئی، سلاح های دقیق و نقشه های پیچیده را به شما نشان می دهد. شما می توانید در محیط های مختلف مانند شهر، بیابان، کارخانه و غیره بازی کنید و از جزئیات گرافیکی آن لذت ببرید.
- شخصیت های Prime: این بازی دارای چندین شخصیت Prime است که هر کدام دارای توانایی ها و سبک بازی خاص خود هستند. برخی از این شخصیت ها عبارتند از:

    - Nomi: یک شخصیت سریع و چابک که می تواند با استفاده از توانایی Blink خود، به سرعت به مکان های دیگر منتقل شود و دشمنان خود را سورپرایز کند.
    - Garbage: یک شخصیت قوی و مقاوم که می تواند با استفاده از توانایی Shield خود، یک سپر محافظ را در جلوی خود ایجاد کند و از خود و تیم خود در برابر آتش دشمن محافظت کند.
    - Ed: یک شخصیت باهوش و استراتژیک که می تواند با استفاده از توانایی Drone خود، یک پهپاد کوچک را کنترل کند و دشمنان خود را شناسایی و هدف قرار دهد.

- حالت های بازی: این بازی دارای چندین حالت بازی است که می توانید در آن ها با دوستان خود همکاری کنید و یا با دشمنان خود رقابت کنید. برخی از این حالت ها عبارتند از:

    - Team Deathmatch: در این حالت، شما باید به همراه تیم خود، بیشترین تعداد کشتار را انجام دهید و از تیم دشمن برتری یابید.
    - Domination: در این حالت، شما باید به همراه تیم خود، نقاط مختلف را تصرف کنید و آن ها را در اختیار خود نگه دارید. هر چه بیشتر نقاط را کنترل کنید، بیشتر امتیاز کسب می کنید.
    - Battle Royale: در این حالت، شما باید به تنهایی یا با تیم خود، در یک نقشه بزرگ بازی کنید و با دیگر بازیکنان بجنگید. آخرین بازیکن یا تیمی که برنده می شود.

- جوایز و پاداش ها: با پیروزی در بازی ها و انجام ماموریت های مختلف، شما می توانید جوایز و پاداش های متنوعی را کسب کنید. این جوایز شامل شخصیت های Prime جدید، سلاح های جدید، لباس ها، اسکین ها و غیره هستند. شما می توانید بازی خود را شخصی سازی کنید و با سبک خود بازی کنید.

بازی Battle Prime یک بازی تیراندازی چند نفره شخص سوم است که با گرافیک سطح کنسول شما را به دنیای جنگی هیجان انگیز می برد.

ویژگی های نسخه مود :

1 – منو مود

2 – WIDE ویو

3 – WALL CLIMB

4 – PROTECTION BYPASS

ویژگــی های بازی
    ارتقا و پیشرفت "پرایم" و تجهیزات
    رقابت جهانی با بازیکنان از سراسر جهان
    رتبه‌بندی جهانی بر اساس مهارت
    به روز رسانی های مداوم با محتوای جدید
    تجربه ای رایگان و جذاب
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Battle Prime: Multiplayer FPS برای اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 11.0 با لینک مستقیم - 1.937 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Legends of Runeterra 04.08.030 - بازی افسانه های رونترا اندروید دانلود مود One Punch Man the Strongest 1.5.5 - بازی قوی ترین مرد تک مشتی اندروید دانلود مود Shadow Fight 4: Arena - هک بازی مبارزه سایه 4 اندروید دانلود مود Hitmasters - هک بازی استادان تیراندازی اندروید دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش