عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Outcast A New Beginning برای کامپیوتر دانلود مود بازی Project Makeover برای اندروید دانلود بازی Ghostrunner Project Hel برای کامپیوتر + نسخه فارسی پچ شماره 21 بازی Baldur’s Gate 3 منتشر شد دانلود Spiral Roll 1.20.3 - بازی رول مارپیچی برای اندروید + مود
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم میا کولپا Mea Culpa 2024

دانلود فیلم میا کولپا Mea Culpa 2024

فیلم Mea Culpa 2024 یک فیلم جنایی-هیجانی آمریکایی است که توسط تایلر پری نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم داستان یک وکیل دفاع جنایی را روایت می کند که برای

دانلود فیلم میا کولپا Mea Culpa 2024

دانلود رایگان فیلم میا کولپا با زیرنویس فارسی Mea Culpa 2024 WEB-DL

فیلم میا کولپا محصول ۲۰۲۴ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

فیلم Mea Culpa 2024 یک فیلم جنایی-هیجانی آمریکایی است که توسط تایلر پری نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم داستان یک وکیل دفاع جنایی را روایت می کند که برای رسیدن به مقام شریک در شرکت خود، پرونده یک هنرمند متهم به قتل دوست دخترش را بر عهده می گیرد. اما در این راه، او با چالش هایی روبرو می شود که نه تنها حرفه اش را تهدید می کند، بلکه خانواده و زندگی شخصی اش را نیز به خطر می اندازد.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.35 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.71 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 892 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 630 مگابایت]

بازیگران اصلی این فیلم کلی رولند، تروانت رودز، نیک ساگر و شان ساگر هستند که در نقش میا هارپر، زییر مالوی، ری هاثورن و کال هارپر به ترتیب ایفای نقش می کنند. همچنین رونریکو لی، شنون تورنتون و آنجلا رابینسون نیز در نقش های جانبی این فیلم حضور دارند. این فیلم توسط شرکت تایلر پری استودیو تولید شده و توسط نتفلیکس در تاریخ 23 فوریه 2024 منتشر شده است.

فیلم Mea Culpa 2024 یک فیلم با موضوع حقوقی است که به بررسی رابطه بین وکیل و موکل، اخلاق حرفه ای، تعارض منافع و تاثیر قضاوت های عمومی بر روند دادگاه می پردازد. این فیلم نیز مانند سایر آثار تایلر پری، به مسائل اجتماعی و فرهنگی مربوط به جامعه آفریقایی-آمریکایی اشاره می کند. این فیلم از نظر منتقدان و مخاطبان ارزیابی های متفاوتی دریافت کرده است. برخی از منتقدان این فیلم را یک فیلم جذاب و هیجان انگیز دانسته اند که با بازی قوی بازیگران و داستان پیچیده و غیرقابل پیش بینی خود، توجه بینندگان را به خود جلب می کند. اما برخی دیگر از منتقدان این فیلم را یک فیلم ضعیف و ناموفق دانسته اند که با کارگردانی ضعیف، فیلمنامه ناهماهنگ و شخصیت پردازی سطحی خود، بینندگان را سردرگم و ناراضی می کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم میا کولپا Mea Culpa 2024 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش