عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Frightence دانلود مود بازی Into the Dead 2 برای اندروید Palworld اکنون دومین بازی Steam با بیشترین بازیکن همزمان در تمام دوران است دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر دانلود مود Harekat 2: Online - بازی شبیه سازی کمپین 2 آنلاین اندروید
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم فضانورد Spaceman 2024

دانلود فیلم فضانورد Spaceman 2024

فیلم فضانورد Spaceman 2024 یک فیلم علمی تخیلی درام آمریکایی است که بر اساس رمان Spaceman of Bohemia از Jaroslav Kalfar ساخته شده است. این فیلم توسط Johan Renck

دانلود فیلم فضانورد Spaceman 2024

دانلود رایگان فیلم فضانورد با دوبله فارسی Spaceman 2024 WEB-DL

فیلم فضانورد محصول ۲۰۲۴ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فیلم فضانورد Spaceman 2024 یک فیلم علمی تخیلی درام آمریکایی است که بر اساس رمان Spaceman of Bohemia از Jaroslav Kalfar ساخته شده است. این فیلم توسط Johan Renck کارگردانی و توسط Colby Day نوشته شده است. بازیگران این فیلم شامل Adam Sandler, Carey Mulligan, Kunal Nayyar, Isabella Rossellini و Paul Dano هستند. داستان فیلم درباره یک فضانورد چک است که برای ماموریتی خطرناک و تک نفره به لبه منظومه شمسی فرستاده می شود و در آنجا با یک موجود عجیب و غریب روبرو می شود که به او کمک می کند تا مشکلات زمینی خود را حل کند.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.66 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.93 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.0 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 717 مگابایت]

فیلم Spaceman 2024 در تاریخ 20 فوریه 2024 در جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش درآمد و در تاریخ 23 فوریه 2024 به صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران شد. این فیلم در تاریخ 1 مارس 2024 نیز توسط Netflix به صورت آنلاین قابل دسترسی شد. این فیلم با بودجه 40 میلیون دلار ساخته شده و از نظر منتقدان و مخاطبان بازخورد مثبتی دریافت کرده است. این فیلم امتیاز 5.8 از 10 را از سایت IMDb و امتیاز 56 از 100 را از سایت Metacritic کسب کرده است.

داستان فیلم Spaceman 2024 درباره Jakub Procházka است که اولین فضانورد چک است و برای بررسی یک ابر گرد و غبار مرموز به نام Chopra که فراتر از مشتری قرار دارد، به فضا فرستاده می شود. این ماموریت برای او فرصتی است تا به عنوان یک قهرمان شناخته شود و همچنین از گناهان پدرش که یک مخبر حزب کمونیست چکسلواکی بوده، توبه کند. اما در این راه، او همسر محبوبش، Lenka، را که از او خبری ندارد، رها می کند. پس از چند روز، Jakub در یک قسمت از سفینه خود یک موجود شبیه عنکبوت را پیدا می کند که قابلیت تله پاتی دارد. این موجود که Jakub او را Hanuš می نامد، می خواهد بیشتر درباره انسان ها بداند و به Jakub در برابر تنهایی اش کمک کند. او با بررسی خاطرات Jakub، درباره زندگی او می آموزد: پدر او یک مخبر حزب کمونیست بوده و وقتی Jakub کوچک بوده، کشته شده است. او Lenka را ملاقات کرده، اما اغلب او را نادیده گرفته و بیشتر به کارش به عنوان یک فضانورد توجه کرده است. حتی وقتی Lenka سقط جنین کرده، او نزد او نبوده است. پس از اینکه Hanuš با یک خاطره تلقین شده از سقط جنین که Jakub حضور نداشته، او را رنج می دهد، از سفینه می رود و Jakub را ناراحت می گذارد. Jakub با کمک دوست و فنی خود، Peter، ترتیب می دهد که یک پیام به Lenka بفرستد و از او بخاطر بی توجهی اش عذرخواهی کند. Hanuš بعد از این بر می گردد و می گوید که او در حال مرگ است به خاطر یک عفونت انگلی که تمام گونه اش را از بین برده است. آنها در نهایت به ابر Chopra می رسند که می فهمند که این ابر باقیمانده ای از آغاز جهان است و در آن هر لحظه از زمان به صورت همزمان وجود دارد.

فیلم Spaceman 2024 یک فیلم جذاب و متفاوت است که با موضوعی نو و جالب به تماشاگران خود پیشنهاد می کند. این فیلم با استفاده از تصاویر زیبا و موسیقی ملایم، یک جوی عاطفی و فلسفی را ایجاد می کند که باعث می شود تماشاگران با شخصیت اصلی فیلم همدلی کنند. این فیلم به مسائلی مانند تنهایی، عشق، توبه، گناه، قهرمانی، انسانیت و معنای زندگی می پردازد و باعث می شود تماشاگران درباره آنها فکر کنند. بازیگران این فیلم نیز عملکرد خوبی داشته اند و به خصوص Adam Sandler که در نقش یک فضانورد مضطرب و پریشان بازی کرده است. این فیلم یک تجربه سینمایی متفاوت و ماندگار است که به هر کسی که علاقه مند به فیلم های علمی تخیلی و درام است، پیشنهاد می شود. این فیلم را می توانید از طریق گیم تن تماشا دانلود کنید.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم فضانورد Spaceman 2024 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش