عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود دانلود Begging Life 2.0 - بازی التماس برای زندگی ( شبیه ساز گدایی ) دانلود مود War and Order 3.0.95 - هک بازی نظم و جنگ اندروید دانلود Merge Miners 2.2.8 - بازی ترکیب معدنچیان اندروید + مود دانلود Zero City v1.50.2 - بازی زامبی شهر صفر برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند!

بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند!

استودیوی Arrowhead Game Studios بسته الحاقی جدیدی را برای بازی Helldivers 2 معرفی کرده است که «خط مقدم» (Cutting Edge) نام دارد. این بسته الحاقی که در تاریخ 14 مارس 2024 منتشر می‌شود،

بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند!

استودیوی Arrowhead Game Studios بسته الحاقی جدیدی را برای بازی Helldivers 2 معرفی کرده است که «خط مقدم» (Cutting Edge) نام دارد. این بسته الحاقی که در تاریخ 14 مارس 2024 منتشر می‌شود، محتویات هیجان‌انگیزی را برای سربازان وفادار سوپر زمین به ارمغان می‌آورد.

محتویات بسته الحاقی «خط مقدم» عبارتند از:

  • مجموعه زره‌های جدید: سه مجموعه زره جدید با نام‌های EX-03 Prototype 3،‏ EX-16 Prototype 3 و EX-00 Prototype X به بازی اضافه شده است. این زره‌ها ظاهری فوق‌العاده با رنگ‌های خاکی و سبز دارند و به گفته‌ی سازندگان، احتمالا دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای ارتقاء بازیکنان خواهند بود.
  • سلاح‌های تجربی: سه سلاح جدید با نام‌های LAS-16 Sickle (تفنگ تهاجمی با شلیک ممتد)، ARC-12 Blitzer (سلاح با قابلیت آسیب رعد و برق) و SG-8P Punisher Plasma (تفنگ ساچمه‌ای پلاسما) به بازی اضافه شده است. این سلاح‌های جدید تنوع بیشتری به استراتژی‌های جنگی بازیکنان اضافه می‌کنند.
  • شنل‌های شیک: سه شنل جدید با رنگ‌ها و طرح‌های خاص به بازی اضافه شده است. بازیکنان می‌توانند با این شنل‌ها، در عین حال که وظایف خود را انجام می‌دهند، ظاهری خاص و شیک برای شخصیت خود رقم بزنند.
  • احتمال وجود محتوای بیشتر: استودیوی Arrowhead اشاره کرده است که این بسته الحاقی ممکن است شامل موارد دیگری مانند کارت‌های بازیکن و شکلک‌های جدید نیز باشد.

بسته الحاقی «خط مقدم» برای دارندگان سیزن پس Helldivers 2 به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود. بازیکنان دیگر نیز می‌توانند این بسته الحاقی را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

با انتشار این بسته الحاقی، سربازان سوپر زمین می‌توانند با تجهیزات جدید و ظاهری آراسته‌تر، با قاطعیت بیشتری با تهدیدات Terminids و Automatons مقابله کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش