عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl دانلود بازی battlefield 3 برای کامپیوتر دانلود بازی Citizen Sleeper – REFUGE برای کامپیوتر رابط کاربری Fallout: New Vegas را با Vanilla UI Plus متحول کنید!
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سه‌گانه S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد!

سه‌گانه S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد!

مجموعه‌بازی محبوب S.T.A.L.K.E.R. با نام \"Legends of the Zone Trilogy\" برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این مجموعه شامل سه بازی Shadow of Chernobyl، Clear Sky و

سه‌گانه S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد!

مجموعه‌بازی محبوب S.T.A.L.K.E.R. با نام "Legends of the Zone Trilogy" برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این مجموعه شامل سه بازی Shadow of Chernobyl، Clear Sky و Call of Pripyat می‌شود که برای اولین بار بر روی کنسول‌ها عرضه شده‌اند.

هر سه بازی این مجموعه برای پلتفرم‌های جدید بهینه‌سازی شده‌اند و از رابط کاربری جدید، پشتیبانی از کنترلر، مکانیزم‌های تیراندازی به‌روز و جلوه‌های بصری اصلاح‌شده بهره می‌برند. همچنین، این سه‌گانه در آینده از طریق mod.io از پشتیبانی مادها نیز بهره‌مند خواهد شد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی‌هایی برای این مجموعه منتشر خواهد شد که سازگاری با نسل فعلی کنسول‌ها را به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی‌ها به سه بازی اجازه می‌دهند تا از سخت‌افزار پیشرفته‌تر پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس با بهبود جلوه‌های بصری و عملکردی و سایر ویژگی‌های جدید استفاده کنند.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص و بقا هستید، S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

نکاتی در مورد بازی:

  • تاریخ انتشار: 2 مارس 2024
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان
  • ناشر: GSC Game World
  • سبک: شوتر اول شخص، بقا
  • قیمت: 39.99 دلار

برای اطلاعات بیشتر و خرید بازی می‌توانید به وب‌سایت GSC Game World مراجعه کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سه‌گانه S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش