عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Battle Simulator: Warfare - هک بازی شبیه ساز نبرد جنگاوری اندروید دانلود ترینر بازی Dragon Ball Xenoverse 2 دانلود مود Empire Takeover - بازی تصاحب امپراطوری اندروید دانلود مود World War Polygon: WW2 shooter - بازی جنگ جهانی چند ضلعی اندروید تریلر جدید Test Drive Unlimited Solar Crown گیم‌پلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد
صفحه اصلی   اندروید   بازی نقش آفرینی   دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید

دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید

دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online اندروید یک بازی سندباکس آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد در یک دنیای باز و بی‌انتها به ماجراجویی بپردازید. در این بازی، شما می‌توانید هر چ

دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید

دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online اندروید یک بازی سندباکس آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد در یک دنیای باز و بی‌انتها به ماجراجویی بپردازید. در این بازی، شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید بسازید، تخریب کنید، تغییر دهید و با دیگر بازیکنان اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از انواع وسایل نقلیه، سلاح‌ها، ابزارها و حیوانات استفاده کنید و در محیط‌های مختلفی مانند جنگل، بیابان، شهر، کوه و دریا حرکت کنید. بازی Open World MMO Sandbox Online یک بازی چندنفره است که شما می‌توانید با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان همکاری کنید یا با آن‌ها رقابت کنید. شما می‌توانید در ماموریت‌ها، چالش‌ها، جنگ‌ها، مسابقات و بازی‌های مختلف شرکت کنید و امتیاز، پول، جایزه و افتخار بدست آورید. شما همچنین می‌توانید کلن، گروه، انجمن یا شهر خود را بسازید و با دیگران همکاری یا رقابت کنید. بازی Open World MMO Sandbox Online یک بازی خلاقانه و جذاب است که به شما امکان می‌دهد دنیای خود را بسازید و در آن زندگی کنید. این بازی از گرافیک بالا، صدای زنده، فیزیک واقع‌گرایانه و گیم‌پلی ساده و روان برخوردار است. این بازی برای تمام سنین مناسب است و شما می‌توانید آن را روی کامپیوتر، موبایل یا تبلت خود نصب کنید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • دنیای باز وسیع: دنیای Open World MMO Sandbox Online به قدری وسیع است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. از کوه‌ها و جنگل‌ها گرفته تا بیابان‌ها و دشت‌ها، در این دنیا هر چیزی که می‌خواهید پیدا خواهید کرد.
  • گیم‌پلی سندباکس: در Open World MMO Sandbox Online هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید آزادانه هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، از جمله:
    • ساختن خانه و شغل خود: می‌توانید با جمع‌آوری منابع و ساختن ابزار، خانه رویایی خود را بسازید. همچنین می‌توانید شغلی برای خود انتخاب کنید و از طریق آن پول و تجربه کسب کنید.
    • نبرد با دشمنان: دشمنان مختلفی در دنیای Open World MMO Sandbox Online وجود دارند که می‌توانید با آنها مبارزه کنید. از نبردهای تن به تن تا نبردهای گروهی، در این بازی هر نوع نبردی که می‌خواهید پیدا خواهید کرد.
    • کاوش در سیاه‌چاله‌ها: سیاه‌چاله‌های خطرناکی در دنیای Open World MMO Sandbox Online وجود دارند که می‌توانید آنها را کاوش کنید. در این سیاه‌چاله‌ها می‌توانید گنج‌های ارزشمندی پیدا کنید.
  • سیستم آنلاین چند نفره: Open World MMO Sandbox Online یک بازی آنلاین چند نفره است که به شما امکان می‌دهد با دیگر بازیکنان از سراسر جهان تعامل داشته باشید. شما می‌توانید با هم دوست شوید، گروه تشکیل دهید و با دشمنان مبارزه کنید.

جمع‌بندی:

Open World MMO Sandbox Online یک بازی جهان باز آنلاین چند نفره است که به شما امکان می‌دهد دنیایی وسیع و پر از رمز و راز را کشف کنید. این بازی با گیم‌پلی سندباکس خود، آزادی عمل بی‌نظیری به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. اگر به دنبال یک بازی آنلاین جذاب و سرگرم‌کننده هستید، Open World MMO Sandbox Online گزینه مناسبی برای شما است.

ویژگــی های بازی
    دنیای باز وسیع
    گیم‌پلی سندباکس
    آزادی عمل بی‌نظیر
    سیستم آنلاین چند نفره
    مناسب برای بازیکنانی که به دنبال یک بازی آنلاین جذاب و سرگرم‌کننده هستند
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Open World MMO Sandbox Online برای اندروید - Download

دانلود نسخه مود 0.7.2 با حجم 260 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Pickle Pete: Survivor - هک بازی ترشی پیت بقا اندروید دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش