عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Wild Castle TD – بازی برج دفاعی قلعه اندروید دانلود بازی شورش در شهر Streets of Rage 4 برای کامپیوتر داستان God of War Ragnarok حتی پس از نسخه Valhalla به پایان نرسیده است دانلود مود The Spike Volleyball Story 4.1.3 - بازی والیبال اسپایک اندروید دانلود بازی کم حجم Intravenous v1.5 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red

شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red

شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red شایعات جدیدی در مورد بازی Assassin’s Creed Codename Red منتشر شده است که حاکی از تغییرات قابل توجهی در این بازی ن

شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red

شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red

شایعات جدیدی در مورد بازی Assassin’s Creed Codename Red منتشر شده است که حاکی از تغییرات قابل توجهی در این بازی نسبت به عناوین پیشین این سری است.

این شایعات توسط یوتیوبر و افشاگر بازی‌های ویدیویی با نام InsiderGaming، مطرح شده است.

InsiderGaming در ویدیوی اخیر خود به این موارد اشاره کرده است:

  • **موتور ارتقا یافته: ظاهرا Assassin’s Creed Codename Red با استفاده از یک موتور جدید و ارتقا یافته ساخته می‌شود که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا دنیایی وسیع‌تر و با جزئیات بیشتر خلق کنند.
  • **سیستم ساخت پایگاه: گفته می‌شود که بازی دارای سیستمی برای ساخت و ارتقای پایگاه‌های مخفی خواهد بود. این مکان‌ها می‌توانند به عنوان پناهگاه برای شخصیت اصلی و همچنین محلی برای ذخیره‌سازی منابع و مدیریت دارایی‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
  • پارکور بازطراحی شده: طبق این شایعات، سیستم پارکور در Assassin’s Creed Codename Red نسبت به بازی‌های قبلی این سری بازطراحی و بهبود خواهد یافت. این موضوع می‌تواند باعث شود که پیمایش محیط‌های بازی روان‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسد.

تاکنون یوبیسافت، سازنده‌ی سری Assassin’s Creed، به طور رسمی هیچ صحبتی در مورد این شایعات نکرده است.

با این حال، با نزدیک شدن به زمان معرفی احتمالی بازی، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در مورد Assassin’s Creed Codename Red منتشر شود.

Assassin’s Creed Codename Red گفته می‌شود در دوره‌ی ژاپن فئودالی جریان دارد و تجربه‌ای متفاوت از Assassin’s Creedهای کلاسیک ارائه می‌دهد.

این بازی احتمالا در تاریخی نزدیک معرفی شده و در سال 2024 یا 2025 منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به سری Assassin’s Creed می‌توانند منتظر خبرهای رسمی از سوی یوبیسافت باشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش