عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود دانلود Atlas Fallen - بازی سقوط اطلس برای کامپیوتر دانلود مود بازی جهان هیولا Monster World: Survival.io برای اندروید بازی Helldivers 2 آماده انتشار است دانلود Heroes Strike Offline 92 - بازی آفلاین مبارزه قهرمانان اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی نقش آفرینی   دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید

دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید

دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید مود بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time یک بازی سکوبازی جذاب و هیجان‌انگیز است که شما را به دنیای کراش باندیکوت و دوستانش می&zwn

دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید

دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید

مود بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time یک بازی سکوبازی جذاب و هیجان‌انگیز است که شما را به دنیای کراش باندیکوت و دوستانش می‌برد. در این بازی، شما باید با استفاده از مهارت‌های خود، دشمنان را شکست داده و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از گیم تن دانلود کرده و با شبیه ساز یوزو به راحتی اجرا کنید.

گیم‌پلی و مراحل:

گیم‌پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time بسیار ساده و در عین حال جذاب است. شما باید با پرش، لیز خوردن و چرخش، از موانع عبور کرده و دشمنان را از پا درآورید. مراحل بازی بسیار متنوع و چالش‌برانگیز هستند و شما را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد.

حالت‌های مختلف بازی:

Crash Bandicoot 4: It's About Time دارای حالت‌های مختلف بازی است که تنوع و هیجان را به بازی می‌بخشد. در این بازی می‌توانید در حالت داستانی، چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید، یا در حالت چند نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • گرافیک جذاب و رنگارنگ
  • گیم‌پلی روان و هیجان‌انگیز
  • تنوع بالای مراحل و چالش‌ها
  • شخصیت‌های دوست‌داشتنی
  • حالت‌های مختلف بازی
  • موسیقی متن شاد و جذاب

جمع‌بندی:

Crash Bandicoot 4: It's About Time یک بازی سکوبازی عالی است که برای تمام سنین مناسب است. اگر به دنبال یک بازی ساده و در عین حال چالش‌برانگیز هستید که بتوانید ساعت‌ها با آن سرگرم شوید، Crash Bandicoot 4: It's About Time را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آموزش نصب و اجرای بازی :

1 – شبیه ساز Yuzu نصب کنید.

برای دانلود شبیه ساز Yuzu کلیک کنید

2 – سپس فایل بازی همراه با فایل Key دانلود و استخراج کنید. ( توصیه می شود این کار را با کامپیوتر انجام دهید برنامه استخراج برای کامپیوتر می توانید از WINRAR استفاده کنید اگر با موبایل می خواهید این کار را انجام دهید از دو برنامه ZA ARCHIVER و RAR می توانید استفاده کنید )

برای دانلود برنامه RAR کلیک کنید

3 – حالا شبیه ساز Yuzu اجرا کنید و روی گزینه Get Start کلیک کنید. گزینه Grant Permission انتخاب و مجوز لازم را بهش بدهید. سپس روی گزینه Select Key کلیک کنید. به مسیری که فایل بازی همراه با Key را استحراج کردین بروید و روی پوشه Key کلیک کنید و فایل prod.keys انتخاب کنید.

4 – حالا روی گزینه Add Games کلیک کنید و پوشه ای برای نگهداری بازی ها انتخاب کنید ( هر پوشه ای که انتخاب کردین فایل بازی با که با فرمت nsp هست باید به اون مسیر و پوشه انتقال بدهید.)

5 – پس از انجام تمامی مراحل بالا به راحتی آیکون بازی در تب گیم مشاهده می کنید و بازی قابل اجرا هست.

آموزش کاهش لگ و بسته شدن خودکار بازی :

1 – محتویات فایل بازی همراه با Key را استخراج کنید.

2 – وارد شبیه ساز Yuzu بشوید و گزینه به قسمت Settings بروید و گزینه GPU driver manager کلیک کنید سپس روی گزینه Install کلیک کنید.

3 – حالا به مسیری که محتویات فایل بازی همراه با Key استخراج کردید بروید و وارد پوشه AntiLag شوید و فایل agressive_beta_extensions_turnip.zip انتخاب کنید. سپس از قسمت Settings روی گزینه Advanced settings کلیک کنید و بعد از آن روی گزینه Graphics کلیک کنید. حالا تیک سه گزینه Disk shader cache و Force maximum clocks و Use asynchronous shaders فعال کنید.

4 – حالا به قسمت Game بروید و یک بار صفحه را مجدد ریلود کنید و شبیه ساز را باز بسته کنید و بازی را اجرا کنید.

نکات مهم قبل از دانلود و اجرا :

1 – بازی در دستگاه های قدرتمند و قوی معمولا به خوبی اجرا می شود.

2 – بازی با استفاده از شبیه ساز اجرا می شود و احتمال لگ و باگ در بعضی از دستگاه ها همیشه وجود دارد.

ویژگی های نسخه مود :

1 – آنلاک نسخه کنسول نینتندو سوییچ

ویژگــی های بازی
    گرافیک و جلوه‌های بصری جذاب
    گیم‌پلی روان و هیجان‌انگیز
    مراحل متنوع و چالش‌برانگیز
    شخصیت‌های دوست‌داشتنی
    حالت‌های مختلف بازی
    موسیقی متن شاد و پرانرژی
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای اندروید - Download

دانلود فایل بازی کراش همراه با Key با لینک مستقیم - 11.334 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Pickle Pete: Survivor - هک بازی ترشی پیت بقا اندروید دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش