عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر دانلود بازی Alan Wake Collectors Edition برای کامپیوتر دانلود مود Diablo Immortal - بازی دیابلو جاویدان برای اندروید دانلود مود بازی FAMILY ISLAND جزیره خانوادگی برای اندروید دانلود مود بازی دن مبارز Dan The Man برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2

تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2

تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2 اخیراً شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در ساخت بازی Borderlands 4 و بازسازی نرم Tiny Tina’s Wonderlands 2 منتشر شده

تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2

تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2

اخیراً شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در ساخت بازی Borderlands 4 و بازسازی نرم Tiny Tina’s Wonderlands 2 منتشر شده است. این شایعات توسط منابع معتبری مانند GamingBolt و Insider Gaming مطرح شده‌اند و هنوز به طور رسمی توسط Gearbox Software تأیید یا تکذیب نشده‌اند.

جزئیات شایعات:

  • تغییرات مدیریتی در Borderlands 4: گفته می‌شود که Randy Pitchford، مدیرعامل Gearbox Software، از سمت خود به عنوان مدیر پروژه Borderlands 4 کناره‌گیری کرده است.
  • بازسازی نرم Tiny Tina’s Wonderlands 2: شایعات حاکی از آن است که Tiny Tina’s Wonderlands 2 در حال بازسازی نرم است و با تغییرات قابل توجهی در گیم‌پلی و داستان روبرو خواهد شد.

دلایل احتمالی:

  • عملکرد ضعیف Tiny Tina’s Wonderlands: به نظر می‌رسد که Tiny Tina’s Wonderlands انتظارات را برآورده نکرده و از نظر فروش و نقدها عملکرد ضعیفی داشته است.
  • تلاش برای بهبود کیفیت Borderlands 4: Gearbox Software ممکن است برای ارتقای کیفیت Borderlands 4 و جلب نظر مخاطبان، دست به تغییراتی در تیم مدیریتی و ساخت بازی زده باشد.

واکنش‌ها:

  • نگرانی: برخی از طرفداران از این شایعات نگران هستند و معتقدند که این تغییرات می‌تواند به کیفیت Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderlands 2 آسیب برساند.
  • امیدواری: برخی دیگر از طرفداران به این تغییرات امیدوار هستند و معتقدند که این تغییرات می‌تواند به ارتقای کیفیت بازی‌ها منجر شود.

نکات قابل توجه:

  • این شایعات هنوز به طور رسمی تأیید نشده‌اند و باید منتظر ماند و دید که Gearbox Software چه واکنشی به آنها نشان می‌دهد.
  • تغییرات مدیریتی و بازسازی بازی‌ها در صنعت بازی‌های ویدئویی امری رایج است و همیشه به معنای اتفاقی بد نیست.

انتشار این شایعات، بار دیگر توجه‌ها را به سمت سری بازی‌های Borderlands جلب کرده است. بدون شک، Borderlands 4 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2024 است و انتشار اطلاعات جدید در مورد آن، شور و اشتیاق گیمرها را به اوج خود می‌رساند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تغییرات مدیریتی در ساخت Borderlands 4 و ریبوت Tiny Tina’s Wonderlands 2 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش