عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Exploding Kittens برای اندروید تریلر جدید Street Fighter 6 گیم‌پلی شخصیت Ed را به نمایش گذاشت دانلود مود بازی Tower of Saviors برای اندروید دانلود مود بازی Zombie Shooter: Offline Game برای اندروید دانلود مود بازی TV Invasion برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج

دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج

دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج Assassins Creed Mirage نام نسخه ای جدید از سری پر آوازه و مشهور اساسین کرید است که توسط استودیو بازی سازی Ubisoft Bordeaux توسعه یافته و Ubisoft

دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج

دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج

Assassins Creed Mirage نام نسخه ای جدید از سری پر آوازه و مشهور اساسین کرید است که توسط استودیو بازی سازی Ubisoft Bordeaux توسعه یافته و Ubisoft آن را منتشر خواهد کرد. بازی دارای سبک ماجراجویی، اکشن و احتمالا جهان باز خواهد بود که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. این سیزدهمین قسمت اصلی از سری Assassin’s Creed و جانشین Assassin’s Creed Valhalla در سال 2020 خواهد بود. سراب عنوان جديدي بر سري اساسينز كريد است كه اساساً در قرن نهم بغداد و در زمان هرج و مرج در سامرا اتفاق می‌افتد. اين بازي قرار است برای Amazon Luna، PlayStation 4، PlayStation 5، Windows، Xbox One و Xbox Series X و Series S منتشر شود. شما می توانید مجموعه ی کامل بازی های Assassin's Creed را از گیم تن دریافت کنید.

تاریخ انتشار: 2023

پلتفرم‌ها: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

ژانر: اکشن ماجراجویی، مخفی‌کاری

توسعه‌دهنده: Ubisoft Bordeaux

ناشر: Ubisoft

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Mirage

گیم‌پلی بازی‌های Assassin’s Creed عمدتاً بر روی حرکات مخفیانه و نبردهای سریع متمرکز است. Mirage، به عنوان یازدهمین قسمت اصلی سری، گیم‌پلی اکشن ماجراجویی با عناصر مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که یادآور عناوین قدیمی‌تر این فرنچایز است. این بازی دارای داستانی خطی و تمرکز بر روی روایت است که منجر به کاهش عناصر نقش‌آفرینی در مقایسه با قسمت‌های اخیر شده است. پارکور، مبارزات نزدیک و مخفی‌کاری از جمله المان‌های کلیدی گیم‌پلی هستند.

  • مأموریت‌های ترور: Mirage از سیستم "جعبه سیاه" مشابه Assassin’s Creed Unity و Syndicate استفاده می‌کند. در این سیستم، بازیکنان باید محیط را کاوش کنند تا راه‌های مختلفی برای از بین بردن اهداف خود پیدا کنند.

  • جهان بازی: داستان بازی عمدتاً در شهر بغداد روایت می‌شود که به چهار منطقه تقسیم شده است. همچنین می‌توانید از الموت، مقر اصلی Assassin‌ها، دیدن کنید. بغداد در مقایسه با دنیاهای وسیع عناوین اخیر Assassin’s Creed، بسیار کوچکتر است و اندازه آن به پاریس در Unity و قسطنطنیه در Revelations نزدیک‌تر است.

  • شخصیت‌ها و توانایی‌ها: باסים، شخصیت اصلی بازی، به طیف وسیعی از سلاح‌ها و ابزارها از جمله Hidden Blade، بمب‌های دودزا، چاقوهای پرتابی و دارت‌های سمی دسترسی دارد. هم سلاح‌ها و هم ابزارها از طریق درخت مهارت قابل ارتقا هستند و می‌توان افکت‌های مختلفی را به آنها اضافه کرد. باסים همچنین به Eagle Vision و یار پرنده‌ای به نام Enkidu دسترسی دارد که می‌تواند برای شناسایی مناطق استفاده شود. برخلاف بازی‌های قبلی، دشمنان می‌توانند Enkidu را شناسایی و به آن شلیک کنند.

  • مکانیک‌های جدید: Mirage مکانیک جدیدی به نام "Focus of the Assassin" را معرفی می‌کند که با انجام takedownهای مخفیانه شارژ می‌شود و به باסים اجازه می‌دهد تا زمانی که شناسایی نشده، چندین دشمن را به طور همزمان از بین ببرد. زمان پس از هر takedown کند می‌شود و به بازیکن اجازه می‌دهد تا دشمن بعدی را هدف قرار دهد.

  • حرکت: انیمیشن‌های حرکتی و پارکور برای بهبود سیالیت و روان بودن، با الهام از حرکات "سامورایی‌ها، نینجاها و حتی جدی" اصلاح شده‌اند.

  • طول بازی: Mirage به عنوان یک عنوان کوتاه‌تر Assassin’s Creed در نظر گرفته می‌شود و کمپین اصلی آن حدود 15 تا 20 ساعت طول می‌کشد، که شبیه به بازی‌های قدیمی‌تر این سری است.

در ادامه روند بازي مي توانيد به خوبي مشاهده نماييد كه هم اسلحه ها و هم ابزارها را می توان از طریق درخت مهارت ارتقا داد که اجازه می دهد تا جلوه های مختلفی روی آنها اعمال شود. شخصيت Basim همچنین به Eagle Vision و یک همراه پرنده به نام Enkidu (برگرفته از شخصیت حماسه گیلگمش)، یک عقاب امپراتوری شرقی که می تواند برای جستجوی مناطق مجاور استفاده شود، دسترسی دارد. برخلاف بازی‌های قبلی  اين مجموعه که همراهان پرندگان را در خود داشت، تیراندازان دشمن می‌ توانند انکیدو را شناسایی کرده و به سمت آن شلیک کنند. میراژ توانایی جدیدی به نام «فوکوس قاتل» را معرفی می‌کند که با انجام ترور های مخفیانه شارژ می‌ شود و به باسیم اجازه می‌ دهد تا زمانی که شناسایی نشده است، چندین دشمن را به طور همزمان از بین ببرد. زمان پس از هر ترور کند می شود و به بازیکن اجازه می دهد تا دشمن بعدی را هدف قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های جدید، قطب های مختلف واقع در اطراف بغداد است که می توان از آنها برای عبور از شکاف های گسترده استفاده کرد. علاوه بر این، انیمیشن‌ های متحرک و در حال اجرا برای بهبود تحرک و روان بودن، با الهام گرفتن از تیم توسعه از “سامورایی، نینجا، و حتی جدی تا یک نقطه خاص” اصلاح شده‌ اند.

روند ساخت بازي اساسينز كريد سراب

Mirage به عنوان یک عنوان کوچکتر Assassin’s Creed توصیف شده است که کمپین اصلی آن حدود 15 تا 20 ساعت طول می کشد، مشابه بازی های قدیمی تر این فرنچایز. این برای جشن پانزدهمین سالگرد مجموعه طراحی شد، که در آن توسعه دهندگان از فناوری ساخته شده برای Assassin’s Creed Valhalla برای ایجاد یک بازی استفاده کردند که به اولین Assassin’s Creed ادای احترام می کند.[10] قبل از اعلام آن در Ubisoft Forward در 10 سپتامبر 2022، جزئیاتی در مورد Mirage به بیرون درز کرد – تحت نام رمز Rift – زمانی که مشخص شد که بازی به عنوان یک بسته الحاقی برای Valhalla قبل از تبدیل شدن به یک نسخه مستقل شروع شد.[11] در 4 ژوئن 2023، اعلام شد که این بازی دارای دوبله عربی خواهد بود.[12] این بازی شامل یک پایگاه داده آموزشی در مورد تاریخ بغداد است، از جمله مقالاتی که به تدریج با پیشرفت بازیکن باز می شوند.[13] این ها فرهنگ قرن نهم عباسی را با عکس هایی از اشیاء مجموعه های خلیلی نشان می دهند. مجموعه دیوید؛ موزه هنر، فرهنگ و طراحی اسلامی شانگری لا و انستیتو دو موند عرب.[14] ایجاد پایگاه داده شامل چهار متخصص دانشگاهی در هنر اسلامی بود[15] و با کمک های مالی شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی بریتانیا و موسسه خیریه برکات تراست حمایت شد.

داستان بازي Assassin’s Creed Mirage

روند داستاني بازی به دهه‌ ها قبل از وقایع اساسینز کرید والهالا باز مي گردد. سراب عنوان جديد اين مجموعه بوده و داستان به بلوغ رسیدن بسیم بن اسحاق (لی مجدوب) را دنبال می‌کند. بسيم در طول داستان که از یک دزد خیابانی با تبدیل شدن به یک جنگجوي پنهان تبديل مي شود، آموزش مي بيند تا زیر نظر استادش روشَن، برای هدفی بزرگتر از خودش بجنگد. همانطور كه قبل تر نيز گفته شد روند بازي در بغداد جریان خواهد داشت و دوران طلایی این شهر را به تصویر خواهد کشید. بخشی از بازی را مي توانيد در قلعهٔ الموت تجربه كنيد. در اوایل داستان بازی نير خواهيد ديد كه روشان و بسیم تمرین خواهند کرد تا بسیم به یک اساسین، تبدیل شود.

دانلود ترینر بازی Assassin’s Creed Mirage

ویژگــی های بازی
    + بازگشت به ریشه ها
    + گیم پلی توسعه یافته
    + استفاده از عناصر مخفی کاری
گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

CPU: AMD Ryzen 7 1700 / Intel Core i7-6700
RAM: 8 GB
VIDEO CARD: AMD Vega 64 - 8GB / GeForce GTX 1080- 8GB
DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB
PIXEL SHADER: 5.1
VERTEX SHADER: 5.1
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
FREE DISK SPACE: 50 GB
SOUND CARD: Yes

Minimum System :

CPU: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-4590
RAM: 8 GB
VIDEO CARD: AMD Radeon R9 380 or NVIDIA GeForce GTX 960 or better
DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB
PIXEL SHADER: 5.1
VERTEX SHADER: 5.1
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
FREE DISK SPACE: 50 GB
SOUND CARD: Yes

مشخــصات فایــل
  • حجم: بزودی ....
  • تاریخ انتشار: 20 مهر 1402
  • فرمت: zip - ISO
  • شرکت سازنده: Ubisoft
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Assassins Creed Mirage - بازی اساسین کرید میراج - Download

بعد از انتشار لینک های دانلود قرار می گیرند.
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش