عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Stickman Soul Fighting - بازی مبارزه با روح استیکمن اندروید تریلر جدید WWE 2K24 بخش داستانی جدید با محوریت رسلمنیا را به نمایش گذاشت دانلود مود بازی جی تی ای وی GTA V برای اندروید دانلود مود بازی Frontline commando d Day‏ برای اندروید دانلود Archer Attack 3D 1.0.24 - بازی حمله تیرانداز اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان

ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان

ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد نسخه تمام دیجیتال کنسول ایکس باکس سری ایکس را در تابستان امسال عرضه کند. این اطلاعات از

ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان

ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد نسخه تمام دیجیتال کنسول ایکس باکس سری ایکس را در تابستان امسال عرضه کند. این اطلاعات از اسناد داخلی فاش شده‌ی مایکروسافت در سپتامبر گذشته به دست آمده و توسط افشاگر شناخته‌شده‌ای به نام eXtas1s در وبسایت Exputer منتشر شده است.

ظاهراً کنسول تمام دیجیتال ایکس باکس سری ایکس بین ماه‌های ژوئن و جولای (با احتمال اندکی تأخیر) عرضه خواهد شد. به دلیل نبود درایو دیسک، قیمت آن احتمالا ۵۰ تا ۱۰۰ دلار کمتر از مدل فعلی ایکس باکس سری ایکس (۴۹۹ دلار) خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این کنسول به رنگ سفید عرضه شده و علاوه بر نداشتن درایو دیسک، از هیت‌سینک بهبودیافته و کارت شبکه ارتقا یافته‌ای برخوردار است.

در اوایل ماه جاری، سارا باند، رئیس بخش ایکس باکس، تایید کرد که این شرکت برنامه‌هایی برای عرضه‌ی سخت‌افزار جدید در اواخر سال جاری دارد، اما وی به بازه زمانی تعطیلات اشاره کرد که با بازه‌ی ژوئن/جولای در این گزارش متفاوت است. با این حال، تایید شده است که نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس در ماه ژوئن بازخواهد گشت، بنابراین شاید در آن زمان اخبار بیشتری در مورد این کنسول منتشر شود.

از سوی دیگر، مایکروسافت همچنین در حال کار روی نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس است که به گفته‌ی باند، “بزرگترین جهش فنی که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری شاهد بوده‌اید” را ارائه خواهد کرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال: عرضه احتمالی در تابستان - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش