عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Merge Miners 2.2.8 - بازی ترکیب معدنچیان اندروید + مود شایعه: باز طراحی سیستم پایگاه و پارکور بازی Assassin’s Creed Codename Red سونی در حال آزمایش پشتیبانی از بازی‌های رایانه‌های شخصی روی PS VR2 است! Dragon's Dogma 2 تنها یک اسلات ذخیره دارد دانلود برنامه XAPK INSTALLER 4.6.4 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی "چیزهای واقعاً خفنی" است

توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی "چیزهای واقعاً خفنی" است

توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی \"چیزهای واقعاً خفنی\" است استودیوی Arrowhead Game Studios، سازنده‌ی بازی محبوب Helldivers، در حال حاضر مشغول کار بر روی دنباله‌ی این با

توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی

توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی "چیزهای واقعاً خفنی" است

استودیوی Arrowhead Game Studios، سازنده‌ی بازی محبوب Helldivers، در حال حاضر مشغول کار بر روی دنباله‌ی این بازی با نام Helldivers 2 است. به تازگی، Johan Pilestedt، مدیر عامل این استودیو، در توییتی اعلام کرد که تعدادی از اعضای تیم در حال کار بر روی "چیزهای واقعاً خفنی" برای این بازی هستند.

این توییت در پاسخ به یکی از بازیکنان بود که در مورد زمان انتشار اطلاعات بیشتر از Helldivers 2 سوال پرسیده بود. Pilestedt در پاسخ به این سوال گفت:

"ما در حال حاضر مشغول کار بر روی بهینه‌سازی سرورها برای پشتیبانی از 800 هزار بازیکن هستیم. در همین حال، تعدادی دیگر از اعضای تیم در حال کار بر روی چیزهای واقعاً خفنی برای بازی هستند. به محض اینکه اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشتیم، حتماً شما را در جریان خواهیم گذاشت."

هنوز مشخص نیست که "چیزهای واقعاً خفن" که Pilestedt به آن اشاره می‌کند چه چیزهایی هستند. با این حال، این توییت باعث شده است تا طرفداران بازی حدس‌های مختلفی را در مورد محتوای جدید Helldivers 2 بزنند.

برخی از طرفداران معتقدند که این "چیزهای خفن" می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی: مانند سیستم جدید لوت، دشمنان جدید، یا حتی حالت‌های جدید بازی
  • محتوای جدید: مانند نقشه‌های جدید، سلاح‌های جدید، یا حتی جناح‌های جدید
  • بهبودهای بصری: مانند گرافیک ارتقا یافته، یا انیمیشن‌های جدید

با توجه به اینکه استودیوی Arrowhead Game Studios سابقه‌ی خوبی در ارائه محتوای جدید و با کیفیت برای بازی‌های خود دارد، می‌توان انتظار داشت که Helldivers 2 نیز شامل موارد جدید و هیجان‌انگیزی باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه‌دهنده‌ی Helldivers 2 در حال کار بر روی "چیزهای واقعاً خفنی" است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش