عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Attack Hole 1.14.0 - بازی حمله سیاهچاله اندروید + مود دانلود بازی Nocturnal Enhanced Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی Monsters Clash برای اندروید دانلود بازی Shadows of Doubt برای کامپیوتر Baldur's Gate 3: شمشیر خود را تیز کنید - به‌روزرسانی 6 در راه است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای PC و Xbox منتشر می شود

Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای PC و Xbox منتشر می شود

Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای Pc و Xbox منتشر می شود Age of Mythology: Retold، بازسازی انقلابی عنوان محبوب Age of Mythology، رسما تایید شده است که در سال 2024 برای رایانه های شخصی و ایکس

Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای PC و Xbox منتشر می شود

Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای Pc و Xbox منتشر می شود

Age of Mythology: Retold، بازسازی انقلابی عنوان محبوب Age of Mythology، رسما تایید شده است که در سال 2024 برای رایانه های شخصی و ایکس باکس منتشر می شود.

این عنوان توسط World's Edge، با همکاری Forgotten Empires، Tantalus Media، CaptureAge و Virtuos Games توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر خواهد شد. با این بازسازی، انتظار گرافیک خیره کننده، گیم پلی بهبود یافته و ویژگی های جدید را داشته باشید تا بازیکنان را به قلب تمدن های یونانی، مصری و نورس بازگرداند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد Age of Mythology: Retold منتشر نشده است، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که تمام واحدها، قهرمانان و خدایان مورد علاقه خود را از بازی اصلی به همراه برخی تغییرات و پیشرفت ها ببینیم. همچنین امکان اضافه شدن محتوا و ویژگی های جدید وجود دارد تا تجربه ای تازه و هیجان انگیز برای بازیکنان قدیمی و جدید به ارمغان بیاورد.

به علاوه، Age of Mythology: Retold از روز اول در Xbox Game Pass موجود خواهد بود، بنابراین اگر مشترک هستید، می توانید به محض انتشار آن را بازی کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای PC و Xbox منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش