عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
رویداد Midwinter Blight در Diablo 4 امروز آغاز می‌شود Baldur's Gate 3 – وصله رفع اشکال ذخیره Xbox در 16 ژانویه منتشر می شود دانلود مود بازی Police Car Chase: Smashing Cop برای اندروید آپدیت F-Zero 99 حالت محدود زمانی Frozen Knight League را اضافه می کند دانلود Lords of the Fallen - بازی اربابان سقوط کرده برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد

شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد

شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد Skull and Bones، بازی اکشن دریایی مورد انتظار یوبیسافت، در 8 نوامبر 2023 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی

شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد

شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد

Skull and Bones، بازی اکشن دریایی مورد انتظار یوبیسافت، در 8 نوامبر 2023 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد. با این حال، شایعاتی مبنی بر اینکه این بازی با استقبال ضعیفی روبرو شده و تعداد بازیکنان آن کمتر از 1 میلیون نفر است، به گوش می‌رسد.

این شایعه بر اساس گزارش‌هایی از وب‌سایت VGC منتشر شده است. VGC مدعی است که به داده‌های داخلی یوبیسافت دسترسی پیدا کرده است که نشان می‌دهد Skull and Bones در 24 ساعت اول پس از انتشار، تنها 700000 بازیکن فعال داشته است. این رقم در مقایسه با دیگر بازی‌های یوبیسافت، مانند Assassin's Creed Valhalla که در 24 ساعت اول 1.7 میلیون بازیکن فعال داشت، بسیار ناامیدکننده است.

هنوز یوبیسافت به طور رسمی به این شایعات واکنش نشان نداده است. با این حال، اگر این شایعات صحت داشته باشد، نشان می‌دهد که Skull and Bones با چالش‌های بزرگی روبرو است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: Skull and Bones کمتر از 1 میلیون بازیکن دارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش