عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Dragon Ball Z Dokkan Battle 5.14.0 - بازی کارتی دراگون بال اندروید غرش هیولاها در تریلر جدید Instinction تریلر گیم پلی Tekken 8 شخصیت آلیسا را به نمایش می گذارد بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew در آپدیت آخر از مودها پشتیبانی می کند دانلود بازی کم حجم Moonstone Island – Pool Party DLC برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود

تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود

تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود تیکن 8، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب تیکن، در ماه ژانویه به عنوان پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات م

تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود

تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود

تیکن 8، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب تیکن، در ماه ژانویه به عنوان پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده شناخته شد. این بازی در تاریخ 18 ژانویه برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

تیکن 8 با استقبال گرم منتقدان و بازیکنان روبرو شد. بسیاری از منتقدان گرافیک بازی، گیم‌پلی روان و تنوع شخصیت‌ها را تحسین کردند. بازیکنان نیز از این بازی استقبال کردند و آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تیکن در تاریخ این سری معرفی کردند.

موفقیت تیکن 8 نشان می‌دهد که این سری بازی‌ها هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. تیکن 8 یک بازی مبارزه‌ای بسیار خوب است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر Circana، در توییتر خود اعلام کرد که Call of Duty: Modern Warfare در صدر جدول فروش نرم‌افزار بازی در ژاپن قرار گرفته است، اما چندین عنوان جدید نیز آن را همراهی می‌کنند.

در میان این عناوین، Tekken 8 با قرار گرفتن در رتبه دوم، بالاترین جایگاه را کسب کرده است. پیسکاتلا اعلام کرده که فروش این بازی نسبت به Tekken 7 هم از نظر تعداد نسخه‌های فروخته شده و هم از نظر فروش دلاری در هنگام عرضه، افزایش داشته است. با توجه به اینکه دوره ردیابی این نمودارها تا 3 فوریه ادامه داشته است، دو عنوان بزرگ دیگر که در اوایل فوریه منتشر شده‌اند نیز در رتبه‌های بالایی قرار گرفته‌اند: Suicide Squad: Kill the Justice League و Persona 3 به ترتیب در رتبه سوم و چهارم قرار دارند.

Like a Dragon: Infinite Wealth که در اواخر ژانویه عرضه شد، در جایگاه هفتم قرار گرفته است، در حالی که Prince of Persia: The Lost Crown از یوبیسافت که در اوایل ماه منتشر شد، در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

البته، فراتر از فروش سنتی، باید گفت که بزرگترین انتشار ماه، برای بسیاری، Palworld بود. به گفته پیسکاتلا، این بازی در ماه ژانویه در صدر جدول کاربران فعال ماهانه استیم در ایالات متحده قرار گرفت و در رتبه سوم ایکس‌باکس، پشت سر Fortnite و Call of Duty قرار گرفت.

در بخش سخت‌افزار، ps5 بار دیگر پرفروش‌ترین کنسول ماه از نظر تعداد نسخه‌های فروخته شده و فروش دلاری بود. نینتندو سوییچ در رتبه دوم از نظر تعداد نسخه‌های فروخته شده و Xbox Series X/S در رتبه دوم از نظر فروش دلاری قرار گرفت. جالب اینجاست که فروش PS5 در ایالات متحده در 39 ماه اول خود، 7% از PS4 و 68% از PS3 جلوتر است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش