عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Driving Zone 2 برای اندروید دانلود مود MONOPOLY GO! 1.21.2 - بازی جذاب مونوپولی اندروید DNF Duel به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است دانلود بازی Mount and Blade II Bannerlord برای کامپیوتر دانلود مود بازی FIST OF THE NORTH STAR برای اندروید
صفحه اصلی   اندروید   بازی ماجرایی   دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید

دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید

دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید Rec Room یک بازی اجتماعی واقعیت مجازی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود در یک دنیای مجازی به گشت و گذار بپردازید، بازی کنید و با افراد جدید آشنا شو

دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید

دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید

Rec Room یک بازی اجتماعی واقعیت مجازی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود در یک دنیای مجازی به گشت و گذار بپردازید، بازی کنید و با افراد جدید آشنا شوید. این بازی به صورت رایگان در دسترس است و برای طیف وسیعی از پلتفرم ها، از جمله اندروید، iOS، Oculus Quest، PlayStation VR، HTC Vive و SteamVR قابل اجرا است.

ویژگی های Rec Room:

  • طیف وسیعی از بازی ها و فعالیت ها: Rec Room شامل طیف وسیعی از بازی ها و فعالیت هایی است که می توانید از آنها لذت ببرید، از جمله تیراندازی، پینت بال، گلف، بسکتبال، و موارد دیگر. همچنین می توانید دنیاهای خود را بسازید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • اتاق های چت اجتماعی: Rec Room مکانی عالی برای معاشرت با دوستان و آشنایی با افراد جدید است. شما می توانید به اتاق های چت مختلف بپیوندید و با افراد از سراسر جهان صحبت کنید.
  • رویدادهای زنده: Rec Room به طور مرتب رویدادهای زنده ای را برگزار می کند که می توانید در آنها شرکت کنید، از جمله کنسرت ها، نمایش های کمدی و مسابقات بازی.

مزایای Rec Room برای اندروید:

  • قابل حمل: Rec Room را می توان در هر کجا که هستید، روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود بازی کنید.
  • رایگان: Rec Room برای دانلود و بازی رایگان است.
  • با دوستان بازی کنید: می توانید با دوستان خود، چه در اندروید و چه در سایر پلتفرم ها، Rec Room بازی کنید.

Rec Room شامل طیف وسیعی از بازی ها و فعالیت ها از جمله:

  • تیراندازی
  • پینت بال
  • گلف
  • بسکتبال
  • و موارد دیگر

همچنین می توانید دنیاهای خود را بسازید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال یک بازی اجتماعی سرگرم کننده و جذاب هستید، Rec Room گزینه عالی برای شماست. Rec Room را امروز به صورت رایگان دانلود کنید و شروع به بازی کنید!

ویژگــی های بازی
    هزاران بازی و تجربه: Rec Room دارای چیزی برای همه است. می‌توانید از بین هزاران بازی و تجربیاتی که توسط کاربران ایجاد شده‌اند، انتخاب کنید، از جمله بازی‌های ورزشی، بازی‌های تیراندازی، اتاق‌های فرار، و موارد دیگر.
    بسازید و به اشتراک بگذارید: می‌توانید دنیاهای و بازی‌های خود را با استفاده از ابزارهای قدرتمند ساخت Rec Room بسازید. سپس می توانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی آنها را بازی می کند.
    با دوستان معاشرت کنید: Rec Room یک راه عالی برای استراحت با دوستان است. می توانید با هم بازی کنید، در دنیاهای یکدیگر کاوش کنید و فقط چت کنید.
    افراد جدید را ملاقات کنید: Rec Room یک مکان عالی برای ملاقات با افراد جدید از سراسر جهان است. می توانید با افراد در اتاق های چت، بازی ها و دنیاها دوست شوید.
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Rec Room رک روم برای اندروید - Download

دانلود فایل نصب XAPK نسخه 20240215 با لینک مستقیم - 1.999 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Dragon Legend: Idle RPG War - هک بازی افسانه اژدها اندروید دانلود مود و هک بازی 41148 برای اندروید دانلود مود Mehman Nimehshab - هک بازی ایرانی مهمان نیمه شب اندروید دانلود مود MozafarKhan - هک بازی ایرانی مظفرخان اندروید دانلود مود Rope Hero: Mafia City Wars 1.5.9 - بازی قهرمان طناب اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش