عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بازی Persona 5 بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است دانلود مود بازی باشگاه دارت ها Darts Club برای اندروید دانلود مود بازی جهان هیولا Monster World: Survival.io برای اندروید تغییرات چشمگیر برای بازی The Division 2 با بروزرسانی جامع در فوریه دانلود بازی Osiris New Dawn – Enhanced Expedition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد

کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد

کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد در جدیدترین مصاحبه، کارگردان روایی بازی Exodus، آقای جان کرامر، به صحبت درباره داستان و انگیزه‌های همراه اس

کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد

کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد

در جدیدترین مصاحبه، کارگردان روایی بازی Exodus، آقای جان کرامر، به صحبت درباره داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس، پرداخته است.

الیس یک شخصیت مرموز است که در اوایل بازی با او آشنا می‌شویم. او یک اسلیپر است، به این معنی که او یک انسان جهش‌یافته است که می‌تواند به خواب زمستانی فرو رود و برای مدت طولانی زنده بماند.

کرامر می‌گوید که الیس در ابتدا به عنوان یک شخصیت مرموز و غیرقابل اعتماد طراحی شده بود. او می‌خواست که بازیکنان در مورد انگیزه‌های او کنجکاو باشند و به تدریج در طول بازی با او آشنا شوند.

کرامر همچنین توضیح می‌دهد که الیس در واقع یک شخصیت بسیار آسیب‌پذیر است. او در گذشته خود تجربیات traumatiquesی داشته و به دنبال یافتن جایگاهی در جهان است.

در اینجا خلاصه‌ای از صحبت‌های کرامر درباره الیس آمده است:

  • الیس یک شخصیت مرموز و غیرقابل اعتماد است.
  • او در ابتدا به عنوان یک شخصیت خنثی طراحی شده بود، اما در نهایت به یک شخصیت قابل اعتماد تبدیل شد.
  • الیس در گذشته خود تجربیات traumatiquesی داشته است.
  • او به دنبال یافتن جایگاهی در جهان است.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

کارگردان روایی Exodus داستان و انگیزه‌های همراه اسلیپر، الیس را توضیح می‌دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش