عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شاهزاده ایرانی: تاج گمشده از امروز برای دارندگان نسخه Deluxe در دسترس است نحوه به دست آوردن و استفاده از جوانه کریستالی در الدن رینگ دانلود بازی The Last Faith برای کامپیوتر گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است دانلود ریمیک بازی کنترا Contra: Operation Galuga برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد

دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد

دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد طرفداران Ender Lilies منتظر باشید! دنباله این بازی محبوب با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد و قرار است در سال جاری

دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد

دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد

طرفداران Ender Lilies منتظر باشید! دنباله این بازی محبوب با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد و قرار است در سال جاری منتشر شود.

Ender Magnolia: Bloom in the Mist یک بازی اکشن نقش‌آفرینی دو بعدی است که توسط Binary Haze Interactive توسعه یافته و توسط Live Wire Games منتشر خواهد شد. این بازی 100 سال پس از وقایع Ender Lilies اتفاق می‌افتد و داستان جدیدی را با شخصیت‌های جدید روایت می‌کند.

در Ender Magnolia: Bloom in the Mist، بازیکنان کنترل شخصیت جدیدی به نام Lily را بر عهده می‌گیرند. Lily یک دختر جوان است که به دنبال یافتن راهی برای نجات دنیای خود از یک بیماری مرموز است.

گیم‌پلی Ender Magnolia: Bloom in the Mist شبیه به Ender Lilies است. بازیکنان باید از طریق نبردهای چالش‌برانگیز با دشمنان مختلف مبارزه کنند و از محیط اطراف خود برای حل معماها استفاده کنند.

Ender Magnolia: Bloom in the Mist در سال جاری برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش