عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Prizefighters 2 V1.08.2 - بازی مبارزه ای بوکس اندروید + مود بازی Football Manager 2024 از مرز 6 میلیون بازیکن عبور کرد دانلود بازی The Last Oricru Final Cut - نسخه RUNE دانلود بازی J-League Winning Eleven 2007 Club Championship دانلود بازی Stickman Ragdoll Fighter 0.2.25 برای اندروید + مود
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   سوم شخص   ترسناک   دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos

دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos

بازی کامپیوتر Daymare 1994 Sandcastle در سبک اکشن توسط Invader Studios توسعه داده شده است . این بازی دارای گیم پلی ترسناک بقای داستانی سوم شخص است که پیش درآمد بازی تحسین شده Daymare: 1998 می باشد.به

دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos

بازی کامپیوتر Daymare 1994 Sandcastle در سبک اکشن توسط Invader Studios توسعه داده شده است . این بازی دارای گیم پلی ترسناک بقای داستانی سوم شخص است که پیش درآمد بازی تحسین شده Daymare: 1998 می باشد.

به جای مامور ویژه Dalila Reyes، جاسوس سابق دولت که اکنون در خدمت واحدی به نام H.A.D.E.S است، قدم بگذارید.  اما مراقب باشید، زیرا در تاریکی اعماق متروک و هزارتوی مرکز تحقیقات نظامی چیزی خزنده و کشنده در انتظار شماست . یکی از ابتکاری‌ترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌های تمام دوران را بردارید و برای رویارویی با موجوداتی که قبلاً دیده نشده‌اند آماده شوید، در حالی که راه خود را از طریق مجموعه‌ای از تنظیمات ترسناک و هیجان‌انگیز پیش می‌برید که آماده کشف شدن هستند.

ترکیبی عالی از دشمنان سرسخت و مرگبار، مکانیک‌های بازی اکشن هاردکور، پازل‌های محیطی، موسیقی متن هیجان‌انگیز، کاوش‌های فراوان و حجم عظیمی از ترس متمرکز در Daymare: 1994 Sandcastle منتظر شماست. هیچ مکانی امن نیست، به خصوص زمانی که کابوس های خود شکار می شوند . در ماموریت فوق سری Sandcastle به عنوان قهرمان اصلی بازی، مامور ویژه H.A.D.E.S شرکت کنید. با دشمنان جدیدی که بین شما و تصمیم گیری ماموریت شما قرار دارند بجنگید، بکشید و تکه تکه کنید. دشمنان شما بسیار باهوش، تهاجمی و واقع بینانه در تمام جزئیات هستند .

گیم‌پلی بازی Daymare 1994 Sandcastle بر اساس عناصر کلاسیک ژانر ترسناک بقا بنا شده است. بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌ها و آیتم‌های محدود خود، از دشمنان خطرناک و محیط‌های پر از خطر جان سالم به در ببرند. بازی همچنین دارای سیستم مدیریت منابع است که بازیکنان باید برای زنده ماندن، منابع خود را به‌طور استراتژیک مدیریت کنند.

بازیکنان در طول بازی می‌توانند از انواع سلاح‌ها و آیتم‌ها برای مبارزه با دشمنان و حل پازل‌ها استفاده کنند. سلاح‌های بازی شامل تفنگ‌های دستی، تفنگ‌های ساچمه‌ای، تفنگ‌های تک‌تیرانداز و نارنجک‌ها می‌شود. آیتم‌های بازی شامل مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، داروها و آیتم‌های کمکی مانند جعبه‌های کمک‌های اولیه می‌شود.

بازی Daymare 1994 Sandcastle دارای سه سطح دشواری است که بازیکنان می‌توانند آن را بر اساس مهارت خود انتخاب کنند.

بازی Daymare 1994 Sandcastle دارای یک سیستم درجه‌بندی است که بازیکنان بر اساس عملکرد خود در بازی دریافت می‌کنند. این سیستم درجه‌بندی بر اساس عواملی مانند زمان تکمیل بازی، تعداد آیتم‌های استفاده شده و تعداد دشمنان کشته شده محاسبه می‌شود.

ویژگــی های بازی
    گیم پلی اکشن
    شخصیت‌های جدید
    دشمنان مرگبار و وحشتناک
    گرافیک نفس گیر
گالری تصاویر
دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel®Core i7-3770 or AMD FX-9590 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 with 3GB VRAM

DirectX: Version 12

Storage: 23 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS 7, 8, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel®Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x with 2 GB Video RAM

DirectX: Version 12

Storage: 23 GB available space

مشخــصات فایــل
  • حجم: 20.6گیگابایت
  • تاریخ انتشار: AUG-30-2023
  • فرمت: RAR
  • شرکت سازنده: Invader Studios
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Daymare 1994 Sandcastle-نسخه ElAmigos - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش