عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Stormshot: Isle of Adventure - ماجراجویی جزیره طوفان اندروید Super Mario Bros. Wonder دوباره در صدر جدول خرده فروشی هفتگی ژاپن قرار گرفت خرید ارزان سی دی کی رندوم دایمند استیم Steam Random Diamond Key دانلود ترینر بازی War Hospital دانلود بازی Tomb Raider Game of The Year Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد!

Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد!

Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد! بازی Dead Island 2 به طور ناگهانی به لیست بازی‌های سرویس گیم پس ایکس باکس اضافه شد. این بازی در حال حاضر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ا

Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد!

Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد!

بازی Dead Island 2 به طور ناگهانی به لیست بازی‌های سرویس گیم پس ایکس باکس اضافه شد. این بازی در حال حاضر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

اضافه شدن Dead Island 2 به گیم پس ایکس باکس، خبر بسیار خوبی برای طرفداران این بازی است. این بازی در حال حاضر با قیمت 59.99 دلار به فروش می‌رسد، اما مشترکین گیم پس می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند.

Dead Island 2 یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی است که در جزیره‌ای خیالی به نام Banoi اتفاق می‌افتد. این جزیره توسط زامبی‌ها آلوده شده است و بازیکنان باید برای زنده ماندن با آنها مبارزه کنند.

این بازی دارای چهار شخصیت قابل بازی است که هر کدام دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی هستند. بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌ها برای مبارزه با زامبی‌ها استفاده کنند و همچنین می‌توانند از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده کنند.

Dead Island 2 دارای گرافیک زیبا و گیم‌پلی هیجان‌انگیزی است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک بازی اکشن و چالش‌برانگیز هستند، انتخابی عالی است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Dead Island 2 به لیست گیم پس ایکس باکس اضافه شد! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش