عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Muskets of Europe برای اندروید فروش بیش از ۳ میلیون نسخه از بازی Street Fighter 6 انتشار Suicide Squad: Kill the Justice League در فروشگاه Epic Games به مارس موکول شد دانلود Garfield Rush 6.3.1 - بازی گارفیلد دونده برای اندروید + مود دانلود بازی Bright Memory Infinite – Ultimate Edition حافظه روشن بینهایت برای کامپیوتر + نسخه فارسی
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد!

سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد!

سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد! 3 میلیون نسخه از بازی Sifu در سراسر جهان به فروش رسیده است. استودیو Sloclap، سازنده این بازی، برای جشن این موفقیت، لباس&z

سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد!

سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد!

3 میلیون نسخه از بازی Sifu در سراسر جهان به فروش رسیده است. استودیو Sloclap، سازنده این بازی، برای جشن این موفقیت، لباس‌های جدیدی را برای شخصیت اصلی بازی منتشر کرده است.

لباس‌های جدید شامل:

  • لباس جودو: این لباس به رنگ سفید است و دارای کمربند مشکی است.
  • لباس نینجا: این لباس به رنگ سیاه است و دارای ماسک است.
  • لباس سامورایی: این لباس به رنگ زرشکی است و دارای کلاه و شمشیر است.

این لباس‌ها را می‌توان به صورت رایگان از طریق آپدیت جدید بازی دانلود کرد.

Sifu یک بازی اکشن و مبارزه‌ای است که در سال 2022 منتشر شد. این بازی به دلیل گرافیک زیبا، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و داستان جذاب خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

در Sifu، شما نقش یک مبارز جوان را بازی می‌کنید که به دنبال انتقام از قاتلین خانواده خود هستید. شما باید از مهارت‌های رزمی خود برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید.

این بازی دارای سیستم مبارزه‌ای منحصر به فردی است که بر اساس حرکات رزمی واقعی چینی ساخته شده است. شما باید از حرکات مختلف برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید.

Sifu یک بازی چالش‌برانگیز است که نیاز به مهارت و صبر دارد. اگر به دنبال یک بازی اکشن و مبارزه‌ای چالش‌برانگیز هستید، Sifu یک بازی عالی برای شما است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش