عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Daymare 1998 - بازی کابوس روزانه 1998 برای کامپیوتر دانلود GTA: San Andreas v2.11.32 - بازی سن اندریاس اندروید + مود دانلود مود بازی Grow & Conquer برای اندروید Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد دانلود Grand Prix Story 2 MOD v2.6.3 - بازی ریسینگ پریکس برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت

Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت

Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت بازی تیراندازی سوم شخص همکاری‌محور Helldivers 2 که توسط استودیو Arrowhead Game Studios و با همکاری سونی منتشر شده است،

Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت

Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت

بازی تیراندازی سوم شخص همکاری‌محور Helldivers 2 که توسط استودیو Arrowhead Game Studios و با همکاری سونی منتشر شده است، موفق شده رکورد تعداد بازیکن همزمان در استیم را برای عناوین پلی‌ استیشن در این پلتفرم بشکند.

این بازی در اوج خود به 81,840 بازیکن همزمان دست یافت و از رکورد قبلی که متعلق به بازی God of War با 73,529 بازیکن همزمان بود، عبور کرد.

موفقیت Helldivers 2 فراتر از رکورد تعداد بازیکن همزمان نیز بوده است. این بازی در هفته‌ی انتشار خود به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شد و حتی از عناوین رایگان پرطرفداری مانند Counter-Strike 2 و PUBG نیز پیشی گرفت.

این موفقیت برای سونی و استودیو Arrowhead نشان می‌دهد که عناوین انحصاری پلی‌ استیشن می‌توانند در جذب مخاطب روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز موفق باشند.

در همین راستا، مدیرعامل و مدیر خلاقیت استودیو Arrowhead، آقای Johan Pilestedt، اعلام کرد که بازی Helldivers 2 در کمتر از یک هفته حدود 1 میلیون نسخه فروش داشته است.

به نظر می‌رسد که این بازی توانسته با گیم‌پلی همکاری‌محور جذاب و طنزپردازانه‌ی خود، توجه گیمرها را به خود جلب کند و به یکی از عناوین موفق سال تبدیل شود.

نکات قابل توجه:

    • Helldivers 2 در حال حاضر تنها برای رایانه‌های شخصی و پلی‌ استیشن 5 در دسترس است.
    • این بازی توانسته رکورد تعداد بازیکن همزمان عناوین پلی‌ استیشن در استیم را بشکند.
  • Helldivers 2 در هفته‌ی انتشار خود به پرفروش‌ترین بازی استیم تبدیل شد.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Helldivers 2 از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم از Halo Infinite پیشی گرفت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش