عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Battle Simulator: Warfare - هک بازی شبیه ساز نبرد جنگاوری اندروید دانلود blood west - بازی غرب خونی برای کامپیوتر دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای کامپیوتر Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است سازنده بازی Days Gone در حال کار روی IP جدیدی است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد Helldivers 2، دنباله بازی محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک Helldivers، در روز انتشار خود به موفقیت بزرگی دست یافت. این بازی در 22 جولای 2023 برای ر

Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2، دنباله بازی محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک Helldivers، در روز انتشار خود به موفقیت بزرگی دست یافت. این بازی در 22 جولای 2023 برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم منتشر شد و در عرض چند ساعت بیش از 255,000 بازیکن همزمان را جذب کرد.

این تعداد بازیکن همزمان رکوردی جدید برای استودیو سازنده بازی، Arrowhead Game Studios، محسوب می‌شود. Helldivers 2 در حال حاضر نهمین بازی پربازیکن در استیم است.

موفقیت Helldivers 2 نشان‌دهنده علاقه زیاد بازیکنان به این نوع بازی‌های شوتر سوم شخص استراتژیک است. این بازی دارای گیم‌پلی چالش‌برانگیز و منحصر به فردی است که به همکاری تیمی و استراتژی دقیق نیاز دارد.

انتشار Helldivers 2 یک موفقیت بزرگ برای استودیو Arrowhead Game Studios و صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. این بازی نشان می‌دهد که هنوز هم تقاضای زیادی برای بازی‌های شوتر سوم شخص استراتژیک باکیفیت وجود دارد.

نکات کلیدی:

    • Helldivers 2 در روز انتشار خود از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد.
    • این رکوردی جدید برای استودیو Arrowhead Game Studios است.
    • Helldivers 2 در حال حاضر نهمین بازی پربازیکن در استیم است.
  • این موفقیت نشان‌دهنده علاقه زیاد بازیکنان به این نوع بازی‌های شوتر سوم شخص استراتژیک است.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Helldivers 2 از 255,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش