عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Armored Core VI Fires of Rubicon داستان اصلی Final Fantasy 7 Rebirth حدود 40 ساعت طول می کشد دانلود بازی SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake برای کامپیوتر دانلود Karate Fighter: Fighting Games v3.3.0 - بازی مبارز کاراته کار اندروید + مود دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد

به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد

به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد جهان‌های ناشناخته منتظر کاوش هستند! به‌روزرسانی جدید هل‌دایورز ۲، دو جهان جدید و چالش‌برانگیز را به این بازی تیراندازی س

به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد

به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد

جهان‌های ناشناخته منتظر کاوش هستند!

به‌روزرسانی جدید هل‌دایورز ۲، دو جهان جدید و چالش‌برانگیز را به این بازی تیراندازی سوم شخص محبوب اضافه می‌کند. در این به‌روزرسانی، بازیکنان باید با اتومات‌ها، نژادی از ماشین‌های جنگی که قصد نابودی بشریت را دارند، روبرو شوند.

جهان‌های جدید:

  • سیاره یخ‌زده: این سیاره پوشیده از یخ و برف است و دشمنان جدیدی مانند خرس‌های قطبی جهش‌یافته و عنکبوت‌های یخی را به شما معرفی می‌کند.
  • سیاره بیابانی: این سیاره گرم و خشک است و دشمنان جدیدی مانند عقرب‌های غول‌پیکر و مارمولک‌های زهرآگین را به شما معرفی می‌کند.

هدف جدید:

  • دفاع در برابر اتومات‌ها: در این حالت جدید، بازیکنان باید از پایگاه خود در برابر موج‌های اتومات‌ها که به طور فزاینده‌ای قدرتمندتر می‌شوند، دفاع کنند.

ویژگی‌های جدید:

  • سلاح‌ها و تجهیزات جدید: به‌روزرسانی هل‌دایورز ۲ سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی را برای کمک به بازیکنان در مبارزه با اتومات‌ها اضافه می‌کند.
  • سیستم ارتقای جدید: بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری XP، سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهند.
  • تابلوهای امتیازات جدید: بازیکنان می‌توانند در تابلوهای امتیازات جدید با یکدیگر رقابت کنند.

هل‌دایورز ۲ یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در آن بازیکنان باید در برابر دشمنان مختلف بجنگند. این بازی به خاطر گرافیک زیبا، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات مورد تحسین قرار گرفته است.

به‌روزرسانی هل‌دایورز ۲ هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

به‌روزرسانی Helldivers 2 دو جهان جدید را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش