عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Need for Speed Carbon - Remastered برای کامپیوتر دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر دانلود مود Seekers Notes - بازی یادداشت های جستجوگران اندروید توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است دانلود بازی STAR WARS Dark Forces Remaster برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند

فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند

فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، اخیراً در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge نظرات جالبی راجع به عدم انت

فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند

فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، اخیراً در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge نظرات جالبی راجع به عدم انتشار بازی Helldivers 2 روی کنسول‌های ایکس باکس ابراز کرد. او ضمن ابراز عدم درک از تصمیم استودیوی سازنده برای انحصاری کردن این بازی برای پلی استیشن، چنین رویکردی را به ضرر کل صنعت بازی دانست.

اسپنسر در این مصاحبه گفت: «من واقعاً نمی‌دانم که چرا آن‌ها [استودیوی سازنده] تصمیم گرفتند این بازی را فقط برای پلی‌استیشن منتشر کنند. به نظرم این به نفع کسی نیست. این به نفع صنعت بازی نیست، به نفع استودیوی سازنده نیست و به نفع بازیکنانی که ایکس باکس دارند هم نیست.»

این اظهارات نشان می‌دهد که مایکروسافت همچنان بر لزوم گسترش دسترس‌پذیری بازی‌ها بر روی پلتفرم‌های مختلف تأکید دارد و از رویه‌ی انحصاری کردن عناوین برای کنسول‌های رقیب حمایت نمی‌کند. از نظر اسپنسر، چنین رویکردی مانع از دسترسی آزاد بازیکنان به بازی‌های مورد علاقه‌شان شده و در نهایت به ضرر کل صنعت بازی تمام می‌شود.

البته لازم به ذکر است که تصمیم نهایی در خصوص انتشار بازی‌ها بر عهده‌ی استودیوهای سازنده است. با این حال، صحبت‌های اخیر فیل اسپنسر تمایل مایکروسافت برای همکاری با استودیوهای مختلف و انتشار بازی‌ها روی طیف وسیعی از پلتفرم‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش