عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی RESIDENT EVIL 3 – DX12 Update برای کامپیوتر دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII REUNION برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Granblue Fantasy: Relink دانلود بازی The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند

گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند

گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند بر اساس گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد ندارد سرویس اشتراک بازی محبوب خود، Game Pass را به کنسول‌های رقیب مانن

گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند

گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند

بر اساس گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد ندارد سرویس اشتراک بازی محبوب خود، Game Pass را به کنسول‌های رقیب مانند پلی‌استیشن یا سوییچ بیاورد. این خبر ممکن است برای گیمرهایی که امیدوار بودند به کتابخانه گسترده بازی‌های Game Pass در پلتفرم‌های دیگر دسترسی داشته باشند، ناامیدکننده باشد.

با این حال، این تصمیم منطقی است، زیرا Game Pass یکی از استراتژی‌های کلیدی مایکروسافت برای جذب گیمرها به اکوسیستم ایکس باکس و رایانه شخصی است. ارائه دادن Game Pass به سایر پلتفرم‌ها می‌تواند این مزیت را از بین ببرد و انگیزه کمتری برای بازیکنان برای خرید کنسول‌های ایکس باکس یا رایانه‌های شخصی ایجاد کند.

در حال حاضر، Game Pass به طیف گسترده‌ای از بازی‌ها، از جمله عناوین انحصاری Xbox و بازی‌های شخص ثالث دسترسی می‌دهد. همچنین به طور مرتب با بازی‌های جدید به‌روز می‌شود و به مشترکین امکان می‌دهد بدون خرید جداگانه، بازی‌های مختلف را امتحان کنند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت با تمرکز بر Game Pass به‌عنوان یک سرویس انحصاری، قصد دارد تا همچنان به جذب گیمرها به پلتفرم‌های خود ادامه دهد. این استراتژی تاکنون برای آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده است، و بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها به این زودی‌ها آن را تغییر دهند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش