عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Airport Simulator Tycoon 1.02.0501 - بازی شبیه ساز فرودگاه + مود تریلر بازی Dragon’s Dogma 2 شغل کماندار را به نمایش می‌گذارد دانلود بازی Double Dragon Gaiden Rise Of The Dragons برای کامپیوتر دانلود مود بازی ریل های سقف Roof Rails برای اندروید دانلود مود Survival Tactics: Zombie RPG - بازی تاکتیک های بقا اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   ماجراجویی   سوم شخص   جهان آزاد   دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر

دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر

دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر  Skull and Bones یک بازی جهان باز چندنفره است که در دوران طلایی دزدی دریایی در اقیانوس هند اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک دزد دریایی تازه‌کار با

دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر

دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر 

Skull and Bones یک بازی جهان باز چندنفره است که در دوران طلایی دزدی دریایی در اقیانوس هند اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک دزد دریایی تازه‌کار بازی می‌کنید که باید با غارت کشتی‌ها، نبرد با دشمنان و جستجوی گنج، نام خود را در تاریخ ثبت کنید.

Skull and Bones: دریانوردی و غارت در دنیای دزدان دریایی

ویژگی های کلیدی:

    • دنیای آزاد وسیع: Skull and Bones یک دنیای باز گسترده با جزایر متنوع، مسیرهای آبی خطرناک و شهرهای پر رونق را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید آزادانه کاوش کنید، ماموریت های داستانی را دنبال کنید، با سایر بازیکنان تعامل داشته باشید و هرج و مرج به پا کنید!
    • ساخت و سفارشی سازی کشتی: در این بازی می توانید با جمع آوری منابع و غارت، کشتی دزدی خود را بسازید و سفارشی سازی کنید. انواع مختلفی از کشتی ها با نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد.
    • نبردهای دریایی هیجان انگیز: نبردهای دریایی در Skull and Bones سریع، پر از استراتژی و بسیار هیجان انگیز هستند. می توانید از توپ ها، رام ها و سلاح های دیگر برای غرق کردن دشمنان خود استفاده کنید، یا سوار کشتی آنها شوید و در نبرد تن به تن بجنگید.
    • تجربه چند نفره: می توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود به ماجراجویی بپردازید. حالت چند نفره به شما امکان می دهد با بازیکنان دیگر برای غارت، کنترل قلمرو و تسلط بر دریاها رقابت کنید.

مزایای بازی Skull and Bones:

    • تجربه ای منحصر به فرد از دزدی دریایی: Skull and Bones دنیای گسترده و پر جزئیاتی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد زندگی یک دزد دریایی بی رحم را تجربه کنید.
    • گیم پلی آزاد و متنوع: می توانید به هر نحوی که می خواهید بازی کنید، چه کاوش در اعماق دریا، غارت کشتی های تجاری، یا مبارزه با بازیکنان دیگر.
  • گرافیک خیره کننده: این بازی از گرافیک های زیبا و واقع گرایانه ای برخوردار است که به شما این احساس را می دهد که واقعاً در دنیای دزدان دریایی قرار دارید.

گرافیک و جلوه‌های بصری:

Skull and Bones از نظر بصری بسیار زیبا و چشم‌نواز است. جزایر، کشتی‌ها و شخصیت‌ها با جزئیات دقیق طراحی شده‌اند و انیمیشن‌ها بسیار روان هستند. جلوه‌های آب و هوایی نیز بسیار زیبا هستند و حس واقعی بودن را به شما القا می‌کنند.

گیم‌پلی:

گیم پلی بازی بر روی کاپیتانی یک کشتی دزدی و مبارزه با کشتی های دیگر تمرکز دارد. بازیک می تواند از طیف وسیعی از سلاح ها و توپ ها برای آسیب رساندن به دشمنان و غرق کردن کشتی های آنها استفاده کند. آنها همچنین می توانند خدمه خود را کنترل کنند و به آنها دستور دهند که وظایفی مانند تعمیر کشتی یا سوار شدن به کشتی های دشمن را انجام دهند.

علاوه بر نبرد دریایی، بازی همچنین شامل اکتشاف و غارت می شود. بازیکن می تواند جزایر مختلف را کاوش کند و گنجینه های پنهان را پیدا کند. آنها همچنین می توانند کشتی های غیرنظامی را غارت کنند تا منابع و پول به دست آورند.

دنیای بازی:

دنیای Skull and Bones بسیار وسیع و متنوع است. شما می‌توانید در اقیانوس هند آزادانه سفر کنید و جزایر مختلف، کشتی‌های گوناگون و دشمنان متنوع را کشف کنید.

داستان:

داستان Skull and Bones چندان جذاب و گیرا نیست. شما در نقش یک دزد دریایی تازه‌کار بازی می‌کنید که باید نام خود را در تاریخ ثبت کنید. با این حال، داستان بازی عمق چندانی ندارد و بیشتر به عنوان بهانه‌ای برای نبردهای دریایی و غارت کشتی‌ها عمل می‌کند.

هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی دشمنان در Skull and Bones چندان قوی نیست. دشمنان به راحتی قابل پیش‌بینی هستند و به راحتی شکست می‌خورند.

تنوع ماموریت‌ها:

تنوع ماموریت‌های Skull and Bones می‌توانست بیشتر باشد. بیشتر ماموریت‌های بازی شامل غارت کشتی‌ها، نبرد با دشمنان و جستجوی گنج می‌شود.

مشکلات فنی:

Skull and Bones در حال حاضر با برخی از مشکلات فنی مانند افت فریم و باگ روبرو است.

جمع‌بندی:

Skull and Bones یک بازی دزدی دریایی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که با گرافیک زیبا، دنیای وسیع و گیم‌پلی جذاب خود می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند. با این حال، داستان ضعیف، هوش مصنوعی ناقص، مشکلات فنی و تنوع کم ماموریت‌ها از نقاط ضعف آن هستند که باید در نظر گرفته شوند.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:

    • Skull and Bones یک بازی آنلاین است و برای انجام آن به اتصال اینترنتی نیاز دارید.
    • بازی شامل microtransactions است که به شما اجازه می‌دهد تا آیتم‌های مختلف را با پول واقعی خریداری کنید.
    • بازی برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

آیا Skull and Bones ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال یک بازی دزدی دریایی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستید، Skull and Bones می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با این حال، اگر به دنبال داستانی عمیق و جذاب، هوش مصنوعی قوی و تنوع بالای ماموریت‌ها هستید، بهتر است به دنبال بازی دیگری باشید.

امتیاز: 7.5 از 10

توجه: این نقد و بررسی بر اساس نسخه نهایی بازی Skull and Bones نوشته شده است.

توجه بازی هنوز منتشر و کرک نشده است به محض انتشار لینک ها قرار داده میشود

ویژگــی های بازی
    +گرافیک و جلوه‌های بصری بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند.
    +دنیای بازی بسیار وسیع و متنوع است و شامل جزایر مختلف، کشتی‌های گوناگون و دشمنان متنوع می‌شود.
    +گیم‌پلی بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است و شامل نبردهای دریایی نفس‌گیر، غارت کشتی‌ها و جستجوی گنج می‌شود.
    +سیستم ارتقای بازی عمیق و چالش‌برانگیز است و به شما اجازه می‌دهد تا کشتی و خدمه خود را به دلخواه خود ارتقا دهید.
    +بازی به صورت چندنفره قابل انجام است و می‌توانید با دوستان خود به دزدی دریایی بپردازید.
گالری تصاویر
دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

پردازنده – Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 5 3600
کارت گرافیک – Nvidia GeForce GTX 2070 (8GB) or AMD Radeon RX 5700 XT (8GB)
رم – 16GB dual channel
حافظه خالی – 65GB SSD
سیستم عامل: Windows 10/11

Minimum System :

پردازنده – Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 1600
کارت گرافیک – Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB) or AMD Radeon RX 570 (4GB)
رم – 8GB dual channel
حافظه خالی – 65GB SSD
سیستم عامل: Windows 10

مشخــصات فایــل
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: Ubisoft
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Skull and bones برای کامپیوتر - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر
  1. avatarاحمدرضا گفت:
    سلام واقعا از سایتتون راضی و تشکر میکنم بخاطر این سرعت عمل الان چی شد کی منتظر باشیم آیا واقعا کرک شده یا نصخه دمو هست
    پاسخ : سلام... هنوز کرک نشده تازه امروز منتشر شده باید ببینیم چطور پیش میره

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش