عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Certain Affinity به عنوان توسعه‌دهنده همکار اصلی Exodus معرفی شد! فروش Anthem به 5 میلیون نسخه رسید RIPOUT با آخرین به‌روزرسانی به سلاح، ماموریت و سطح جدیدی مجهز شد تریلر جدید WWE 2K24 بخش داستانی جدید با محوریت رسلمنیا را به نمایش گذاشت دانلود بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 Phantom Liberty v2.12 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   سریال ایرانی   دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12

دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12

دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12 TV Series سریال داوینچیز قسمت 12 محصول سال ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها سریال داوینچیز یک سریال کمدی ایرانی به کارگردانی افشین

دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12

دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12 TV Series

سریال داوینچیز قسمت 12 محصول سال ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها

سریال داوینچیز یک سریال کمدی ایرانی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی منیری است که در سال 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال در ژانر کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی ساخته شده است.

خلاصه داستان:
در قسمت دوازدهم سریال داوینچیز، ولی‌آبادی برادران سرخوش را به سراغ پرویز و ملیحه می‌فرستد تا تابلو را از آن‌ها پس بگیرند. در حالی که تابلو در راه خانه‌ فردی مرموز به نام دکتر است که قبل از همه سفارش دزدی را داده و…

بازیگران:

سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری، یدالله شادمانی و…

ژانر: کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی

کارگردان: افشین هاشمی

تهیه‌کننده: مهدی منیری

تعداد قسمت‌ها: 20

سال انتشار: 1402

پلتفرم پخش: نماوا

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[کیفیت 1080p BluRay با حجم 2.84 گیگابایت – 20.000 تومان]

[کیفیت 1080p HQ با حجم 1.02 گیگابایت – 18.000 تومان]

[کیفیت 1080p با حجم 756 مگابایت – 15.000 تومان]

[کیفیت 720p با حجم 383 مگابایت – 13.000 تومان]

[کیفیت 480p با حجم 270 مگابایت – 12.000 تومان]

داستان سریال در مورد یک زوج به نام پرویز و ملیحه است که در موزه ای در تهران کار می کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره ای می افتد که آنها را سر یک دوراهی قرار داده و می تواند زندگی شان را برای همیشه تغییر دهد.

این اتفاق، پیدا کردن تابلویی نقاشی از داوینچی، نقاش و مخترع معروف، است. پیدا کردن این تابلو زندگی آنها را به یکباره تغییر می‌دهد و آنها را وارد ماجراهای مختلف و طنزآمیز می‌کند.

سریال «داوینچیز» به دلیل طنز موقعیت و دیالوگ‌های جذابش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. بازی بازیگران این سریال نیز در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

علاوه بر سام درخشانی و سیما تیرانداز، بازیگران دیگری همچون مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، سعید برجعلی، علی میری و یدالله شادمانی نیز در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

نقدها و نظرات در مورد سریال داوینچیز متفاوت بوده است. برخی از منتقدان از بازی بازیگران و داستان سریال تمجید کرده اند، اما برخی دیگر معتقدند که سریال به اندازه کافی خنده دار نیست و داستان آن قابل پیش بینی است.

در اینجا نظرات برخی از منتقدان در مورد سریال داوینچیز آمده است:

  • خبرگزاری ایسنا: «سریال داوینچیز یک کمدی خانوادگی سرگرم کننده است که با بازی های خوب بازیگران و داستانی جذاب می تواند مخاطبان را به خود جذب کند.»
  • روزنامه اعتماد: «سریال داوینچیز به اندازه کافی خنده دار نیست و داستان آن قابل پیش بینی است. با این حال، بازی بازیگران و فضاسازی سریال قابل قبول است.»
  • سایت فیلیمو: «سریال داوینچیز یک کمدی متوسط ​​است که می تواند برای گذراندن وقت سرگرم کننده باشد. اما اگر به دنبال یک کمدی قوی و خنده دار هستید، این سریال انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.»

در نهایت اینکه سریال داوینچیز را دوست داشته باشید یا نه، به سلیقه شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک کمدی خانوادگی سرگرم کننده هستید، این سریال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود قسمت دوازدهم سریال کمدی داوینچیز Da Vinci’s Episode 12 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش