عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی MADFUT 24 مدفوت 24 برای اندروید دانلود Forza Motorsport - بازی مسابقه ای فورزا موتواسپرت دانلود مود بازی Fish Island Revive KR برای اندروید دانلود Clicker Heroes 2.7.4274 - بازی قهرمانان کلیکی اندروید + مود دانلود مود Sky Warriors Airplane Games 4.17.7 - بازی مبارزان آسمان برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت یوشیتاکا مورایاما، طراح بازی و نویسنده ژاپنی، در سن 54 سالگی بر اثر بیماری قلبی درگذشت. مورایاما بیشتر به خاطر خلق سری بازی‌های نق

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت

یوشیتاکا مورایاما، طراح بازی و نویسنده ژاپنی، در سن 54 سالگی بر اثر بیماری قلبی درگذشت. مورایاما بیشتر به خاطر خلق سری بازی‌های نقش‌آفرینی Suikoden و همچنین بازی Eiyuden Chronicle شناخته می‌شد.

مورایاما در سال 1975 در توکیو ژاپن متولد شد. او در سال 1995 به شرکت کونامی پیوست و در آنجا به عنوان طراح بازی و نویسنده روی سری Suikoden کار کرد. اولین بازی Suikoden در سال 1995 برای پلی‌استیشن منتشر شد و به دنبال آن چندین دنباله و اسپین‌آف منتشر شد.

مورایاما در سال 2015 کونامی را ترک کرد و استودیو مستقل Rabbit & Bear Studios را تأسیس کرد. اولین بازی این استودیو، Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes، در سال 2020 از طریق Kickstarter با موفقیت تأمین مالی شد. این بازی قرار است در سال 2023 منتشر شود.

مورایاما به خاطر خلاقیت و داستان‌سرایی‌اش در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته شده بود. او همچنین به خاطر تعهدش به ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک که بر روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز داشتند، شناخته شده بود.

واکنش‌ها:

  • صنعت بازی‌های ویدیویی با شوک و غم به خبر درگذشت مورایاما واکنش نشان داده است.
  • بسیاری از طرفداران مورایاما از او به خاطر خلق بازی‌های خاطره‌انگیز و الهام‌بخش تشکر کرده‌اند.
  • خانواده و دوستان مورایاما خواستار احترام به حریم خصوصی آنها در این زمان دشوار شده‌اند.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

یوشیتاکا مورایاما، خالق سری Suikoden و Eiyuden Chronicle درگذشت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش