عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Metal Slug Tactics در سال 2024 منتشر خواهد شد خرید ارزان چیت اورجینال و حرفه ای LEAGUE OF LEGENDS با فعالسازی سریع برای کامل شدن Persona 3 Reload به Episode Aigis نیاز است دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر دانلود Hellboy Web of Wyrd - نسخه کم حجم بازی پسر جهنمی برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد! Helldivers 2، دنباله بازی محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک، به تازگی در استیم منتشر شده است و در حال حاضر از مرز 200,000 بازیکن همزمان عبور کر

Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد

Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد!

Helldivers 2، دنباله بازی محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک، به تازگی در استیم منتشر شده است و در حال حاضر از مرز 200,000 بازیکن همزمان عبور کرده است. این استقبال نشان می‌دهد که این بازی به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است.

Helldivers 2 یک بازی شوتر سوم شخص است که در آن شما باید با موج‌های دشمنان بیگانه مبارزه کنید. این بازی دارای گیم‌پلی چالش‌برانگیز، تنوع سلاح‌ها و تجهیزات و سیستم ارتقای عمیق است.

علاوه بر این، Helldivers 2 دارای حالت‌های مختلفی از جمله حالت داستانی، حالت بقا و حالت PvP است.

موفقیت Helldivers 2 نشان می‌دهد که تقاضای زیادی برای بازی‌های شوتر سوم شخص استراتژیک وجود دارد. این بازی به طور یقین یکی از بهترین بازی‌های سال 2024 خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Helldivers 2 از مرز 200,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش