عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb دانلود Idle Slayer 5.1.2 - بازی نقش آفرینی مبارز اندروید + مود دانلود بازی The Riftbreaker – Into The Dark برای کامپیوتر دانلود DNA Evolution 3D 1.9.10 - بازی تکامل دی ان ای اندروید + مود دانلود مود Armored Elite: 15v15 WWII Tank - بازی تانک زره پوش اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود بازی Helldivers 2 که دنباله ای برای عنوان محبوب همکاری استراتژیک Helldivers است، به تازگی به رکورد چشمگیری در تعداد کاربران همز

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود

بازی Helldivers 2 که دنباله ای برای عنوان محبوب همکاری استراتژیک Helldivers است، به تازگی به رکورد چشمگیری در تعداد کاربران همزمان در پلتفرم استیم دست یافته است. این بازی که در 8 فوریه 2024 منتشر شد، با نزدیک شدن به 200,000 بازیکن همزمان در استیم، موفقیت بزرگی را برای استودیو Arrowhead Game Studios و ناشر Sony Interactive Entertainment رقم زده است.

این تعداد قابل توجه بازیکنان همزمان، نشان دهنده محبوبیت بالای این بازی و موفقیت آن در جذب مخاطبان جدید است. دلایل احتمالی این موفقیت عبارتند از:

  • انتظارات بالا: نسخه اول Helldivers به دلیل گیم پلی سرگرم کننده و همکاری محور خود مورد تحسین قرار گرفت، که منجر به ایجاد انتظارات بالایی برای دنباله آن شد.
  • انتشار همزمان: در اقدامی غیرمعمول، Helldivers 2 همزمان برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 منتشر شد که باعث افزایش دسترسی به بازی شد.
  • استقبال مثبت منتقدان: نقدهای منتشر شده از Helldivers 2 عموما مثبت بوده و منتقدان گیم پلی جذاب، سیستم پیشرفت عمیق و حس همکاری آن را تحسین کرده اند.

حضور تقریبا 200,000 بازیکن همزمان در Helldivers 2 آن را به یکی از ** پرمخاطب ترین بازی های استیم در روزهای اخیر** تبدیل کرده است. این موفقیت می تواند نویدبخش آینده ای روشن برای این بازی و استودیو Arrowhead Game Studios باشد.

در اینجا برخی از نکات کلیدی این خبر به طور خلاصه آمده است:

  • Helldivers 2 به تعداد بازیکنان همزمان نزدیک به 200,000 نفر در استیم دست یافته است.
  • این بازی دنباله ای برای عنوان محبوب همکاری استراتژیک Helldivers است.
  • محبوبیت بالای بازی و استقبال مثبت منتقدان از دلایل احتمالی این موفقیت هستند.
  • Helldivers 2 به یکی از پرمخاطب ترین بازی های استیم در روزهای اخیر تبدیل شده است.

آیا شما Helldivers 2 را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در استیم به 200,000 نفر نزدیک می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش