عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Slayer Legend 420.6.8 - بازی افسانه قاتل اندروید + مود دانلود مود Dragon Ball Z Dokkan Battle 5.14.0 - بازی کارتی دراگون بال اندروید دنیای Soulframe با تریلر جدید جان گرفت دانلود مود بازی Weapon stripping برای اندروید دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازسازی Silent Hill 2 به "مراحل نهایی توسعه" رسیده است

بازسازی Silent Hill 2 به "مراحل نهایی توسعه" رسیده است

بازسازی Silent Hill 2 به \"مراحل نهایی توسعه\" رسیده است خبر خوب برای طرفداران بازی‌های ترسناک! موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده سری Silent Hill، در مصاحبه‌ای با Famitsu اعلام کرده است که بازس

بازسازی Silent Hill 2 به

بازسازی Silent Hill 2 به "مراحل نهایی توسعه" رسیده است

خبر خوب برای طرفداران بازی‌های ترسناک! موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده سری Silent Hill، در مصاحبه‌ای با Famitsu اعلام کرده است که بازسازی Silent Hill 2 در "مراحل پایانی توسعه" قرار دارد. اگرچه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است، اما این خبر به احتمالاً به زودی شاهد عرضه‌ی این بازی خواهیم بود.

این موضوع با واکنش‌های متفاوتی از طرفداران مواجه شده است. برخی از طرفداران از اینکه استودیو Bloober Team وظیفه‌ی بازسازی این عنوان محبوب را بر عهده گرفته است، ناراضی هستند. با این حال، بسیاری دیگر نیز مشتاق‌اند تا ببینند این استودیو چگونه این بازی کلاسیک را برای نسل جدید بازسازی خواهد کرد.

در اینجا نکات کلیدی این خبر را به طور خلاصه مرور می‌کنیم:

  • مراحل پایانی توسعه: این خبر به طور مشخص به این معنی است که بازی در حال حاضر مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده‌ی انتشار خواهد شد.
  • تاریخ انتشار نامشخص: اگرچه تاریخ دقیقی اعلام نشده است، اما با توجه به این خبر، می‌توان انتظار داشت که بازی در سال جاری میلادی منتشر شود.
  • واکنش‌های متفاوت: طرفداران نظرات متفاوتی در مورد استودیوی سازنده‌ی بازسازی دارند. برخی نگران و برخی هیجان‌زده هستند.
  • عنوان محبوب: Silent Hill 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک تاریخ است و بازسازی آن مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار دارد.

امیدواریم این خبر برای طرفداران مجموعه Silent Hill خوشحال‌کننده باشد. به نظر می‌رسد که به زودی شاهد بازگشت این عنوان محبوب به دنیای بازی‌های ویدیویی خواهیم بود. آیا شما منتظر این بازسازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازسازی Silent Hill 2 به "مراحل نهایی توسعه" رسیده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش