عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
God of War Ragnarok: Valhalla به عنوان DLC رایگان در دسترس است دانلود بازی آرما Arma Reforger برای کامپیوتر دانلود Dekaron G - MMORPG 1.1.172 - بازی نقش آفرینی دراکان اندروید + مود Marvel's Spider-Man: Miles Morales بیش از 10.2 میلیون نسخه فروخته است بازی Rise of the Ronin دیالوگ‌های متعدد و پایان‌های مختلفی دارد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد بازی Banishers: Ghosts of New Eden، عنوانی در سبک نقش‌آفرینی اکشن که توسط استودیو Dontnod Entertainment توسعه یافته و به واسطه Focus Home Interactive

بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

بازی Banishers: Ghosts of New Eden، عنوانی در سبک نقش‌آفرینی اکشن که توسط استودیو Dontnod Entertainment توسعه یافته و به واسطه Focus Home Interactive منتشر شده، امروز 24 بهمن 1402 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

این بازی داستان دو روح به نام‌های آنتیا و رد را دنبال می‌کند که در دنیای مردگان وظیفه‌ دارند تا از جهان در برابر ارواح شیطانی دفاع کنند. بازیکنان می‌توانند از میان این دو شخصیت یکی را انتخاب کرده و با استفاده از سلاح‌های گرم و جادو با دشمنان مبارزه کنند.

Banishers: Ghosts of New Eden دارای داستانی عمیق و شخصیت‌های جذاب است. گرافیک بازی نیز چشم‌نواز بوده و جلوه‌های بصری آن به‌خوبی حس و حال دنیای مردگان را به تصویر می‌کشد.

در اینجا جزئیات بیشتری از بازی Banishers: Ghosts of New Eden آمده است:

    • گیم پلی: Banishers: Ghosts of New Eden یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که در آن بازیکنان می‌توانند از میان دو شخصیت مختلف یکی را انتخاب کرده و با دشمنان مبارزه کنند.
    • داستان: بازی داستان دو روح به نام‌های آنتیا و رد را دنبال می‌کند که در دنیای مردگان وظیفه‌ دارند تا از جهان در برابر ارواح شیطانی دفاع کنند.
    • شخصیت‌ها: Banishers: Ghosts of New Eden دارای شخصیت‌های جذاب و متنوعی است.
    • گرافیک: گرافیک بازی چشم‌نواز بوده و جلوه‌های بصری آن به‌خوبی حس و حال دنیای مردگان را به تصویر می‌کشد.
    • موسیقی: موسیقی متن بازی حماسی و هیجان‌انگیز است.

اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی اکشن با داستانی عمیق و شخصیت‌های جذاب هستید، Banishers: Ghosts of New Eden را امتحان کنید.

نقدها و نمرات بازی Banishers: Ghosts of New Eden:

    • گیمفا: 8/10
    • IGN: 7/10
    • GameSpot: 8/10
    • Polygon: 7.5/10

نظرات شما در مورد بازی Banishers: Ghosts of New Eden چیست؟

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش