عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تریلر نهایی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با آهنگ Song 2 از Blur منتشر شد دانلود مود بازی جامعه معدنچی ها Miners Settlement برای اندروید Demon’s Souls Remake تا کنون بیش از 2 میلیون نسخه ارسال کرده است Baldur's Gate 3 – وصله رفع اشکال ذخیره Xbox در 16 ژانویه منتشر می شود دانلود ترینر معتبر و سالم بازی Resident Evil 4
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است

گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است

گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است بر اساس گزارش جدید وبسایت گیمز رادار، عنوان راکد Immortals of Aveum، بازی تیراندازی اول شخص با المان های جادویی، در زمان توسعه دار

گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است

گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است

بر اساس گزارش جدید وبسایت گیمز رادار، عنوان راکد Immortals of Aveum، بازی تیراندازی اول شخص با المان های جادویی، در زمان توسعه دارای بودجه‌ای بالغ بر 125 میلیون دلار بوده است.

این رقم هنگامی تکان‌دهنده‌تر می‌شود که به تیم توسعه نسبتاً کوچکِ بازی (30 تا 60 نفر در بیشتر مراحل توسعه، و تنها در اوج به 100 نفر) و مقایسه آن با عناوین بزرگی همچون Call of Duty با تیم‌هایی متشکل از 500 نفر، توجه کنیم.

متاسفانه، سازنده‌ی بازی، استودیو Ascendant Studios، به طور رسمی بودجه را تایید نکرده است. با این حال، این گزارش با اظهارات قبلی مدیرعامل استودیو، برت رابینس، همخوانی دارد. ایشان پیشتر عنوان کرده بودند که این بازی یک عنوان AAA با بودجه "متوسط" بوده است.

این خبر بار دیگر سوالاتی را در مورد دلایل عملکرد ضعیف بازی‌ های بزرگ با بودجه بالا مطرح می‌کند. Immortals of Aveum در زمان انتشار در آگوست 2023 با استقبال ضعیف روبرو شد و در نهایت منجر به تعدیل نیرو در استودیو سازنده گردید.

در اینجا چند دلیل احتمالی برای عملکرد ضعیف این بازی با بودجه بالا آورده شده است:

    • انتخاب سبک بازی: ممکن است انتخاب یک بازی تک‌نفره در سبک تیراندازی اول شخص در بازار فعلی که عمدتا بر روی عناوین آنلاین متمرکز است، تصمیم مناسبی نبوده باشد.
    • مشکلات فنی: گزارش‌هایی از وجود برخی مشکلات فنی در بازی در زمان عرضه وجود داشت.
    • بازاریابی ناکافی: شاید کمپین بازاریابی بازی به اندازه کافی قوی نبوده و نتوانسته مخاطبان را به خوبی جذب کند.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که آیا استودیو Ascendant Studios می‌تواند از تجربیات خود با Immortals of Aveum بیاموزد و در پروژه‌های بعدی موفق‌تر عمل کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

گزارش های حاکی از بودجه 125 میلیون دلاری بازی Immortals of Aveum است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش