عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
ادی گوردو در ۴ آوریل به TEKKEN 8 اضافه می شود دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 – Butchers Banquet برای کامپیوتر دانلود Gord - بازی استراتژی گورد برای کامپیوتر دانلود مود بازی Stick War 3 برای اندروید دانلود Infinite Stairs MOD 1.3.161 - بازی پله های بینهایت برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا 4 مارس

تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا 4 مارس

تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا تاریخ 4 مارس تاریخ انتشار بازی The Thaumaturge به تعویق افتاد و به 4 مارس (13 اسفند 1402) موکول شد. این خبر توسط استودیو سازنده بازی یعنی Behaviour Interactive

تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا 4 مارس

تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا تاریخ 4 مارس

تاریخ انتشار بازی The Thaumaturge به تعویق افتاد و به 4 مارس (13 اسفند 1402) موکول شد. این خبر توسط استودیو سازنده بازی یعنی Behaviour Interactive اعلام شده است. دلیل این تاخیر، نیاز به زمان بیشتر برای صیقل دادن و ارتقای کیفیت بازی عنوان شده است.

در بیانیه استودیو Behaviour Interactive آمده است:

"ما می دانیم که بسیاری از شما برای تجربه The Thaumaturge لحظه شماری می کنید و از صبر و شکیبایی شما در طول این مدت سپاسگزاریم. ما با تمام توان در حال کار بر روی بازی هستیم تا تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنیم. با این حال، برای اطمینان از اینکه بازی به بهترین شکل ممکن ارائه شود، به زمان بیشتری نیاز داریم. به همین دلیل، تاریخ انتشار بازی را به 4 مارس 2024 (13 اسفند 1402) موکول می کنیم."

استودیو Behaviour Interactive همچنین اعلام کرده است که در تاریخ 25 بهمن 1402، یک تریلر جدید از بازی The Thaumaturge منتشر خواهد شد. این تریلر گیم پلی جدیدی از بازی را به نمایش خواهد گذاشت و اطلاعات بیشتری را از داستان و شخصیت های بازی ارائه خواهد کرد.

The Thaumaturge یک بازی نقش آفرینی اکشن است که در دنیایی فانتزی و تاریک جریان دارد. بازیکنان در این بازی نقش یک Thaumaturge را بر عهده می گیرند که از قدرت های جادویی برای مبارزه با دشمنان و حل معماها استفاده می کند. بازی The Thaumaturge برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تاخیر در انتشار بازی The Thaumaturge تا 4 مارس - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش