عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Diner DASH Adventures - هک بازی غذاخوری اندروید دانلود مود بازی Road of Kings برای اندروید دانلود نسخه فیتگرل بازی Once a Tale برای کامپیوتر بروزرسانی ۱۷ بازی Baldur's Gate 3، رفع مشکل نیاز شدید Gale و سایر باگ‌ها را بر طرف می کند دانلود Mortal Kombat 9: Komplete Edition - بازی مورتال کامبت 9 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد!

Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد!

Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد! استقبال فوق‌العاده از دنباله محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک بازی Helldivers 2 که در تاریخ 3 بهمن 1402 برای پلی‌استیشن 5 و رایانه&zwnj

Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد!

Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد!

استقبال فوق‌العاده از دنباله محبوب شوتر سوم شخص استراتژیک

بازی Helldivers 2 که در تاریخ 3 بهمن 1402 برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد، به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. این بازی در روز انتشار خود به بیش از 119,000 بازیکن همزمان در استیم رسید و رکورد جدیدی را برای این سری بازی ثبت کرد.

اما این موفقیت به اینجا ختم نشد و Helldivers 2 در روز 12 بهمن 1402 به بیش از 155,000 بازیکن همزمان در استیم دست یافت. این تعداد نشان‌دهنده استقبال فوق‌العاده گیمرها از این بازی و اشتیاق آنها برای تجربه دنباله این شوتر سوم شخص استراتژیک محبوب است.

دلایل محبوبیت Helldivers 2:

  • گیم‌پلی چالش‌برانگیز و اعتیادآور
  • تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات
  • امکان بازی به صورت انفرادی یا چندنفره
  • گرافیک و جلوه‌های بصری چشمگیر
  • پشتیبانی از محتوای جدید پس از انتشار

آینده Helldivers 2:

با توجه به استقبال فوق‌العاده از Helldivers 2، انتظار می‌رود که این بازی در آینده محتوای جدیدی را دریافت کند. توسعه‌دهندگان بازی Arrowhead Game Studios تاکنون جزئیاتی از محتوای آینده منتشر نکرده‌اند، اما احتمال می‌رود که شاهد نقشه‌های جدید، سلاح‌ها، تجهیزات و ماموریت‌ها باشیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Helldivers 2 از 155,000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش