سازنده Subnautica 2 برنامههای "بازی به عنوان سرویس" را توضیح داد: بدون بتل پس و چندنفره اختیاری
استودیو Unknown Worlds Entertainment، سازنده بازی Subnautica 2، برنامههای خود برای ارائه این بازی به عنوان یک "بازی به عنوان سرویس" (Games-as-a-Service) را توضیح داده است.
در یک پست وبلاگی، این استودیو تأکید کرد که Subnautica 2 هیچ بتل پسی نخواهد داشت و بخش چندنفره آن کاملاً اختیاری خواهد بود.
جزئیات برنامههای "بازی به عنوان سرویس" Subnautica 2:
- بهروزرسانیهای محتوایی: Unknown Worlds پس از انتشار بازی، بهروزرسانیهای محتوایی منظم، از جمله بیومهای جدید، موجودات جدید و داستانهای جدید، را منتشر خواهد کرد.
- خریدهای درون برنامهای: این بهروزرسانیها شامل محتوای پولی و رایگان خواهند بود. محتوای پولی شامل آیتمهای تزئینی و ابزارهای جدیدی خواهد بود که به گیمپلی بازی اضافه میکنند.
- بخش چندنفره: Subnautica 2 دارای یک بخش چندنفره اختیاری خواهد بود که به بازیکنان اجازه میدهد تا با یکدیگر در دنیای بازی کاوش کنند. این بخش چندنفره به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.
Unknown Worlds تأکید کرد که هدف از این برنامهها، ارائه محتوای جدید و جذاب به بازیکنان برای مدت طولانی پس از انتشار بازی است. این استودیو همچنین متعهد به ارائه یک تجربه عادلانه و بدون پرداخت برای برنده شدن (Pay-to-Win) است.
نظرات:
- برخی از بازیکنان از برنامههای "بازی به عنوان سرویس" Subnautica 2 استقبال کردهاند، در حالی که برخی دیگر نگرانیهایی را در مورد محتوای پولی و بخش چندنفره اختیاری ابراز کردهاند.
- Unknown Worlds به بازیکنان اطمینان داده است که به نظرات آنها گوش میدهد و در صورت نیاز، برنامههای خود را تغییر خواهد داد.