عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Cities Skylines برای کامپیوتر ماد Unification Mod - تجربه نهایی Dawn of War: SoulStorm بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید دانلود بازی Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition برای کامپیوتر دانلود Bomber Friends 4.92 - بازی اکشن و جذاب دوستان بمب افکن اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سازنده Subnautica 2 برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" را توضیح داد

سازنده Subnautica 2 برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" را توضیح داد

سازنده Subnautica 2 برنامه‌های \"بازی به عنوان سرویس\" را توضیح داد: بدون بتل پس و چندنفره اختیاری استودیو Unknown Worlds Entertainment، سازنده بازی Subnautica 2، برنامه‌های خود برای ارائه ای

سازنده Subnautica 2 برنامه‌های

سازنده Subnautica 2 برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" را توضیح داد: بدون بتل پس و چندنفره اختیاری

استودیو Unknown Worlds Entertainment، سازنده بازی Subnautica 2، برنامه‌های خود برای ارائه این بازی به عنوان یک "بازی به عنوان سرویس" (Games-as-a-Service) را توضیح داده است.

در یک پست وبلاگی، این استودیو تأکید کرد که Subnautica 2 هیچ بتل پسی نخواهد داشت و بخش چندنفره آن کاملاً اختیاری خواهد بود.

جزئیات برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" Subnautica 2:

  • به‌روزرسانی‌های محتوایی: Unknown Worlds پس از انتشار بازی، به‌روزرسانی‌های محتوایی منظم، از جمله بیوم‌های جدید، موجودات جدید و داستان‌های جدید، را منتشر خواهد کرد.
  • خریدهای درون برنامه‌ای: این به‌روزرسانی‌ها شامل محتوای پولی و رایگان خواهند بود. محتوای پولی شامل آیتم‌های تزئینی و ابزارهای جدیدی خواهد بود که به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند.
  • بخش چندنفره: Subnautica 2 دارای یک بخش چندنفره اختیاری خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در دنیای بازی کاوش کنند. این بخش چندنفره به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

Unknown Worlds تأکید کرد که هدف از این برنامه‌ها، ارائه محتوای جدید و جذاب به بازیکنان برای مدت طولانی پس از انتشار بازی است. این استودیو همچنین متعهد به ارائه یک تجربه عادلانه و بدون پرداخت برای برنده شدن (Pay-to-Win) است.

نظرات:

  • برخی از بازیکنان از برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" Subnautica 2 استقبال کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر نگرانی‌هایی را در مورد محتوای پولی و بخش چندنفره اختیاری ابراز کرده‌اند.
  • Unknown Worlds به بازیکنان اطمینان داده است که به نظرات آنها گوش می‌دهد و در صورت نیاز، برنامه‌های خود را تغییر خواهد داد.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سازنده Subnautica 2 برنامه‌های "بازی به عنوان سرویس" را توضیح داد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش