عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش Anthem به 5 میلیون نسخه رسید دانلود مود بازی چهره جنگ Warface GO برای اندروید دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود مود بازی استون گراس Stone Grass برای اندروید دانلود ترینر بازی Fate/Samurai Remnant
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد

تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد

تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد استودیو Arrowhead Games تریلر جدیدی برای بازی مورد انتظار Helldivers 2 منتشر کرده است که به بازیکنان جدید و قدیمی، خلاصه ای از داستان بازی تا به

تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد

تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد

استودیو Arrowhead Games تریلر جدیدی برای بازی مورد انتظار Helldivers 2 منتشر کرده است که به بازیکنان جدید و قدیمی، خلاصه ای از داستان بازی تا به امروز ارائه می دهد. این تریلر همچنین نگاهی به تهدیدهای بیگانه جدید، سلاح ها و ابزارهای جنگی در دسترس و ماموریت های چالش برانگیزی که در انتظار جوخه های هل دایور هستند، می اندازد.

بیایید نگاهی به جزئیات این تریلر بیندازیم:

زمین به عنوان یک پناهگاه: تریلر با تصویری از "سوپر زمین"، سیاره اصلی بازی، آغاز می شود که به عنوان پناهگاهی برای بشریت عمل می کند و آزادی و دموکراسی را در خود جای داده است.

ظهور دشمنان جدید: اما صلح دوام نمی آورد. تهدیدات بیگانه جدیدی به نام "ترمینوس" و "اتوماتون های سوسیالیست" ظهور می کنند و شروع به ایجاد هرج و مرج در کهکشان می کنند. این دشمنان خانواده ها را از هم جدا می کنند و آزادی شهروندان را به خطر می اندازند.

ظهور هل دایورها: در مواجهه با این تهدید، سوپر زمین به نخبگان نظامی خود، یعنی «هل دایورها» متوسل می شود. این سربازان شجاع و بی باک وظیفه نهایی دفاع از آزادی و دموکراسی را بر عهده دارند.

ماموریت های خطرناک: تریلر نگاهی اجمالی به ماموریت های متنوعی که بازیکنان در Helldivers 2 تجربه خواهند کرد ارائه می دهد، از جمله مبارزه با دشمنان متعدد، نجات غیرنظامیان و نابودی پایگاه های دشمن.

سلاح ها و ابزار جنگی: Helldivers 2 طیف وسیعی از سلاح ها و ابزار جنگی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا در نبرد علیه دشمنان از آنها استفاده کنند. بازیکنان می توانند از مسلسل های قدرتمند، پرتاب موشک، حملات هوایی و حتی بمب اتمی استفاده کنند.

کار تیمی ضروری است: همانطور که در تریلر نیز اشاره شده است، کار تیمی برای موفقیت در Helldivers 2 ضروری است. بازیکنان باید با هم همکاری کنند، از یکدیگر حمایت کنند و استراتژی های موثری برای غلبه بر چالش های پیش رو طراحی کنند.

تریلر با این جمله قدرتمند به پایان می رسد: "برای آزادی، برای دموکراسی مدیریت شده، برای سوپر زمین، به خط حمله بپیوندید!"

Helldivers 2 در تاریخ 8 فوریه برای PlayStation 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. آیا آماده هستید تا به عنوان یک Helldiver شجاع به میدان نبرد بپیوندید و از کهکشان در برابر تهدیدات بیگانه محافظت کنید؟

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش