عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی هیتمن HITMAN 3 تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد دانلود Combat Magic 2.40 - بازی مبارزه جادویی اندروید + مود Final Fantasy 7 Rebirth دومین بازی برتر تاریخ این سری لقب گرفت! دانلود ترینر بازی Bright Memory: Infinite
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد

داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد

داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد طبق گزارش وب سایت گیمینگ بولت، کمپانی بازی سازی Final Fantasy در مصاحبه ای با مجله Famitsu فاش کرد که خط داستانی اصلی بازی اکشن نقش آفرینی آینده

داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد

داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد

طبق گزارش وب سایت گیمینگ بولت، کمپانی بازی سازی Final Fantasy در مصاحبه ای با مجله Famitsu فاش کرد که خط داستانی اصلی بازی اکشن نقش آفرینی آینده ی آن ها، یعنی Stellar Blade، حدود 25 ساعت به طول خواهد انجامید. این مصاحبه همچنین جزئیات دیگری را در مورد بازی، از جمله سیستم مبارزه و شخصیت ها، به اشتراک گذاشت.

در مصاحبه، تهیه کننده بازی، آقای Ryuki Inoue، توضیح داد که هدف تیم توسعه ایجاد یک تجربه تک نفره ی عمیق و جذاب بوده است. او گفت: "ما می خواستیم داستانی بسازیم که بازیکنان را واقعا درگیر کند و بخواهد آن را تا انتها دنبال کنند."

آقای Inoue همچنین تأیید کرد که بازی دارای تعدادی ماموریت فرعی و فعالیت های جانبی خواهد بود که بازیکنان می توانند آنها را برای طولانی تر کردن زمان بازی انجام دهند. او گفت: "ما می دانیم که برخی از بازیکنان دوست دارند بعد از اتمام داستان اصلی به تجربه بازی ادامه دهند، بنابراین ما محتوای زیادی را برای آنها در نظر گرفته ایم."

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Stellar Blade اعلام نشده است، اما انتظار می رود که در اواخر سال جاری برای کنسول های PlayStation 5 منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

داستان اصلی بازی Stellar Blade حدود 25 ساعت طول می کشد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش