کارگردان بازی Stellar Blade میگوید NieR: Automata الهامبخش بزرگی برای این پروژه بوده است
کارگردان بازی اکشن نقشآفرینی جدید Stellar Blade، کیم هیونگ تائه، در مصاحبهای اخیر با مجله فامیتسو اعلام کرد که بازی NieR: Automata تاثیر قابل توجهی بر ساخت این اثر داشته است.
تائه در این مصاحبه گفت: "بله، NieR: Automata نیروی محرکه بزرگی برای من در ساخت این پروژه بود. این بازی به من یادآوری کرد که میخواهم بازیای مانند Stellar Blade بسازم."
علاوه بر NieR: Automata، تائه به الهام گرفتن از عناوین دیگری همچون Bayonetta، Sekiro: Shadows Die Twice و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز اشاره کرد. او همچنین از God of War به عنوان بازی مورد علاقه خود یاد کرد و گفت که این بازی به او آموخته است که بدون نیاز به یک دنیای کاملاً جهانباز، میتوان تجربهای وسیع و غنی به بازیکن ارائه داد.
تائه در مورد بخش اکشن بازی گفت: "ایده اولیه این بود که 'میخواهیم تمام کارهایی را که یک شخصیت زن با یک شمشیر میتواند انجام دهد، به تصویر بکشیم.' همچنین میخواهیم با حرکات سریع و چشمنواز، بازی را سرگرمکننده کنیم. اما نمیخواستیم نبردهای یکطرفهای داشته باشیم که بازیکن فقط به طور مداوم از مهارتها استفاده کند، بنابراین تعادلی ایجاد کردیم که در آن باید به دقت حرکات دشمن را ارزیابی کنید."
بازی Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل 2024 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.