عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فصل سازنده Diablo 4 اکنون در دسترس است دنباله Ender Lilies با نام Ender Magnolia: Bloom in the Mist معرفی شد دانلود One Last Breath - بازی آخرین نفس کامپیوتر دانلود Rocket Sky 1.7.0 - بازی موشک آسمان برای اندروید + مود نقد و بررسی بازی تیکن ۸ Tekken : بازگشت به ریشه ها
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است

کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است

کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است کارگردان بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید Stellar Blade، کیم هیونگ تائه، در مصاحبه‌ای اخیر با م

کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است

کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است

کارگردان بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید Stellar Blade، کیم هیونگ تائه، در مصاحبه‌ای اخیر با مجله فامیتسو اعلام کرد که بازی NieR: Automata تاثیر قابل توجهی بر ساخت این اثر داشته است.

تائه در این مصاحبه گفت: "بله، NieR: Automata نیروی محرکه بزرگی برای من در ساخت این پروژه بود. این بازی به من یادآوری کرد که می‌خواهم بازی‌ای مانند Stellar Blade بسازم."

علاوه بر NieR: Automata، تائه به الهام گرفتن از عناوین دیگری همچون Bayonetta، Sekiro: Shadows Die Twice و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز اشاره کرد. او همچنین از God of War به عنوان بازی مورد علاقه خود یاد کرد و گفت که این بازی به او آموخته است که بدون نیاز به یک دنیای کاملاً جهان‌باز، می‌توان تجربه‌ای وسیع و غنی به بازیکن ارائه داد.

تائه در مورد بخش اکشن بازی گفت: "ایده اولیه این بود که 'می‌خواهیم تمام کارهایی را که یک شخصیت زن با یک شمشیر می‌تواند انجام دهد، به تصویر بکشیم.' همچنین می‌خواهیم با حرکات سریع و چشم‌نواز، بازی را سرگرم‌کننده کنیم. اما نمی‌خواستیم نبردهای یک‌طرفه‌ای داشته باشیم که بازیکن فقط به طور مداوم از مهارت‌ها استفاده کند، بنابراین تعادلی ایجاد کردیم که در آن باید به دقت حرکات دشمن را ارزیابی کنید."

بازی Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل 2024 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید NieR: Automata الهام‌بخش بزرگی برای این پروژه بوده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش